مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌هابررسی

5 دلیل برای آنکه سانگ یانگ کوراندو نیو فیس را بخریم!

بی تردید، شرکت خودروسازی سانگ یانگ را می‌توان به عنوان یکی از بهترین خودروسازان چند سال اخیر در بخش تولید و عرصه اتومبیل‌های با کیفیت و با قیمت مناسب، در سطح بین المللی محسوب کرد. در این رابطه، ‌باید گفت که گروه سانگ یانگ متعلق به کشور کره جنوبی بوده و بیش از 70 درصد سهام آن در اختیار یکی از شرکت‌های هندی است و به واسطه سیاست‌های نوین خود در عرصه تولید و فروش محصولات،‌ موفق به کسب جوایز فراوانی از مجلات و مراکز معتبر در سال‌های اخیر شده است. البته لازم به یاداوریست که به تازگی مدل رکسون G4 که به عنوان یکی از جدیدترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود، موفق به کسب جایزه بهترین شاسی بلند سال از یکی از مجلات معتبر بین المللی در بخش افرود شد. (با توجه به در نظر گرفتن همه جوانب)

بر این اساس، حال در این مطلب می‌خواهیم با نگاهی کلی به یکی از مدل‌های این شرکت به نام کوراندو نیو فیس، 5 دلیل در رابطه با خرید آن را از سوی مشتریان بیان کنیم تا به واسطه این موضوع، خریداران احتمالی این محصول بتوانند اطلاعات بیشتری را راجع به خودرو مورد نظر کسب نمایند. با ما همراه باشید.

1-کیفیت ساخت مناسب

بی شک، یکی از مواردی که می‌توان در رابطه خرید سانگ یانگ نیو کوراندو توسط مشتریان عنوان کرد، کیفیت ساخت خوب و قابل قبول این خودرو است. در این رابطه باید گفت که این کمپانی خودروسازی همواره در ساخت اتومبیل‌های خود کیفیت و دوام را فدای کمیت نکرده است و اگر شخصی سوار بر یکی از خودروهای مدرن سانگ یانگ در بازار شود، متوجه کیفیت ساخت خوب در کنار جنس متریال رضایت بخش خودروهای تولید شده توسط این کمپانی خواهد شد و این موضوع به خودی خود یکی از برگ‌های برنده سانگ یانگ موتور در بازار جهانی و ایران است.

همچنین، طبق تحقیقات انجام شده، اغلب مالکان خودروهای تولیدی سانگ یانگ در بازار داخلی ایران، همواره رضایت خود را در رابطه با کیفیت این محصولات و به خصوص کوراندو بیان کرده ‌اند وبا توجه به وورد مدل نیو فیس این خودرو، انتظار می‌رود کوراندو نیو فیس نیز همانند مدل پیشین کیفیت قابل قبولی را به مشتریان ارائه دهد.

2-امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبول

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با خرید نیو کوراندو توسط مشتریان عنوان کرد، امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبول این خودرو است. در این رابطه، می‌بایست گفت که کوراندو نیو فیس دارای امکاناتی همچون سوکت‌های صندلی کودک مطابق با استانداردهای جهانی IsoFix، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) بعلاوه سیستم تقسیم نیروی الکترونیکی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم ضد واژگونی (ARP)، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی (HDC). 6 کیسه هوا در 10 نقطه، پشت سری‌های فعال شونده هنگام تصادف، شیشه‌های برقی مجهز به سیستم ایمنی تشخیص مانع، سیستم تثبیت کننده سرعت (CRUISE CONTROL)، سیستم تهویه هوای اتوماتیک، سان روف برقی مجهز به سیستم ایمنی وجود مانع، مدیریت پیمایش سفر (Trip Computer)، تنظیم کننده اتوماتیک سطح روشنایی چراغ‌ها، گرم کن صندلی راننده و سرنشینان به همراه پوشش چرم، برف پاک کن مجهز به سنسور باران و سیستم یخ زدا، گرم کن فرمان، صندلی‌های سه نفره تاشو، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت وسرنشین جلو در 4 جهت، قابلیت تعویض دنده از روی فرمان، سیستم پخش DVD به همراه 6 بلند گو و … است.

3-پیشرانه مناسب و کم استهلاک

یکی دیگر از مواردی که می‌توان در رابطه با خرید سانگ سانگ کوراندو نیو فیس عنوان کرد، پیشرانه مناسب و کم استهلاک این خودرو است. در این رابطه، باید گفت که این مدل دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 2.0 لیتر بوده که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 149 اسب بخار و گشتاوری برابر 197 نیوتن متر است که این نیرو تولید در صورت نیاز راننده، به هر چهار چرخ خودرو توسط یک جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته تیپ ترونیک انتقال می‌یابد. (لازم به ذکر است که این پیشرانه بسیار کم استهلاک بوده و با توجه به قدرت کمتر نسبت به سایر رقبا در این رده، عملکردی حتی بهتر از آن‌ها را در مسیرهای جاده‌ای و خارج جاده به نمایش می‌گذارد)

همچنین، لازم به ذکر است که این مدل دارای شتاب صفر تا صدی برابر با 14.5 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن در حدود 170 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. مصرف سوخت کوراندو نیز در هر صدکیلومتر مسیر شهری و اتوبان، به صورت ترکیبی برابر با 8.5 لیتر بوده و حجم باک آن برابر با 60 لیتر است.

4-قابلیت عبور از مسیرهای خارج جاده‌ای

از دیگر مواردی که می‌توان در رابطه با خرید نیو کوراندو توسط مشتریان عنوان کرد، قابلیت عبور از مسیرهای خارج جاده‌ای قابل قبول این خودرو نسبت به سایر رقبا است. در این رابطه، باید گفت که نیو کوراندو با توجه به چهار چرخ محرک بودن و جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک خود، می‌تواند مسیرهای ناهموار معمولی و کم ارتفاع را به راحتی پشت سر گذاشته و با توجه به ارتفاع بالاتر این خودرو نسبت به سایر رقبا، مالکان آن می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری وارد مسیرهای ناهموار و یا سربالایی‌ها شوند که این موضوع به خودی خود، یکی دیگر از برتری‌های این اتومبیل جذاب را نسبت به دیگر رقبا نمایان می‌سازد.

5-طراحی همه پسند و دلنشین

سرانجام، به آخرین نکته در رابطه با خرید سانگ یانگ نیو کوراندو توسط مشتریان می‌رسیم و آن مسئله، طراحی همه پسند و دلنشین این خودرو است. در این رابطه، باید گفت که طراحان این کمپانی کره ای، با ایجاد تغییرات کم اما موثر، نمای کلی کوراندو نیو فیس را به صورت جذاب و همه پسند طراحی کرده‌اند تا بدین وسیله بتوانند سهم فروش بیشتری را در بازارهای جهانی به خود اختصاص دهند و این موضوع در بازار خودرویی ایران نیز که در آن مشتریان به نمای ظاهری و امکانات خودرو اهمیت بیشتری می‌دهند، می‌تواند بسیار مهم تلقی شود.

لازم به ذکر است که توجه به موارد عنوان شده و حضور این خودرو در کلاس کراس اوورهای شهری، انتظار آن می‌رود که کوراندو نیو فیس به وسیله طراحی بیرونی جذاب و دلنشین، بتواند مشتریان زیادی را به سوی خود جلب نماید.

 

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام
    من نیو کوراندو 2015 دارم و از وقتی خریدم مشکل داشته اول مشکل گریبکس و بعد هم سوپاپ سوزاندن. مشکل کولر و صدای آن مشکل کارتل روغن مشکل قفل مرکزی خلاصه هر روز تعمیرگاه و پول به جیب رامک خودرو و نمایندگی های آن به هیچ وجه نخرید تازه اسمش کره ای است و تمام قطعات آن چینی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا