Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خودروی برقی رولز رویس برای پاسخ به تقاضای بالای مشتریان چینی تولید خواهد شد

شرکت‌های بسیاری در صنعت خودروسازی به دنبال تولید خودروهای برقی در سال‌های آینده هستند که علت آن را باید در تقاضای بالا برای این محصولات دانست. در همین راستا به نظر می‌رسد تولید خودروی برقی رولز رویس نیز امری اجتناب ناپذیر از سوی این کمپانی است.

براساس اعلامیه‌ای که به تازگی توسط این برند سازنده خودروهای لوکس منتشر شده است، این احتمال وجود دارد که چین اولین بازاری در جهان باشد که خودروی برقی رولز رویس در آن عرضه می‌شود. در مصاحبه‌ای که Stefen Juraschek، مدیر بخش موتورهای برقی شرکت بی‌ام‌و با Automotive News داشته، اعلام کرده است:

به علت تقاضای بالا برای اتومبیل‌های برقی در بازار کشورهای مختلف همانند چین، در حال تفکر برای تولید خودروی برقی رولز رویس هستیم. در رابطه با بازار چین باید گفت که اگر می‌خواهید در این بازار موقعیت مناسبی داشته باشید، باید به فکر تولید نسخه‌های برقی محصولات خود باشید.

در ادامه Juraschek به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر تصمیم نهایی برای تولید خودروی برقی رولز رویس گرفته نشده است. با این وجود برخی دیگر از مقامات این برند در رابطه با امکان تولید این نسخه بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند. برای مثال در سال 2017 مدیرعامل این شرکت، Torsten Müller-Ötvös اعلام کرده بود که خودروهای برقی آینده این صنعت را تشکیل می‌دهند.

در صورتی‌که رولز رویس تصمیم به تولید نسخه‌ای برقی از محصولات خود بگیرد، باز هم تا ورود آن‌‌ها به بازار زمان زیادی باقی مانده است. مدیر تولید رولز رویس فانتوم، Christian Wettach اعتقاد دارد باتری‌هایی که هم‌اکنون در بازار وجود دارند می‌توانند حداکثر تا 193 کیلومتر (120 مایل) راننده خودروهای رولز رویس را همراهی کنند.

خودروی برقی رولز رویس

به اعتقاد Christian Wettach زمانی می‌توان منتظر عرضه خودروی برقی رولز رویس بود که تکنولوژی مربوط به آن پیشرفت زیادی کرده باشد به گونه‌ای که بتوان توسط محصول برقی این شرکت تا 483 کیلومتر (300 مایل) رانندگی کرد. با توجه به فناوری‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند باید گفت که تا تحقق این امر چندین سال فاصله داریم.

انتظار می‌رود اولین محصولات تولیدی این شرکت که نسخه‌ای برقی از آن تولید شود، رولز رویس فانتوم باشد. براساس اعلام Wettach این کمپانی پلتفرم جدیدی را برای استفاده از قطعات مربوط به خودروهای برقی و همچنین موتور برقی طراحی کرده است تا در زمان مورد نظر از آن در محصولات خود استفاده کند. در حال حاضر رولز رویس از موتور توربوشارژر 12 سیلندر با حجم 6.75 لیتر استفاده می‌کند.

یکی دیگر از گزینه‌هایی که در اختیار این شرکت قرار دارد تولید خودروهای هیبریدی است که البته به گفته مدیرعامل این شرکت تولید این محصولات در برنامه کاری رولز رویس قرار ندارد. عدم تولید خودروی هیبریدی توسط این برند به علت استقبال کم از آن در میان مشتریان ثروتمند رولز رویس است. در نهایت این برند متعلق به بی‌ام‌و اعتقاد دارد که به‌جای تولید نسل‌های مختلف خودروهای برقی تا رسیدن به کارایی لازم، باید تا زمان پیشرفت کافی این فناوری صبر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.