مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات هیوندای در بازار (19 فروردین 97)

به گزارش چرخان، قیمت دلار در حالی به عدد 5200 تومان رسیده است که بسیاری از قیمت‌های موجود برای خودروهای خارجی با دلار حدود 4500 تومان محاسبه شده و در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد و هنوز بسیاری از شرکت‌ها، افزایش قیمت صورت گرفته در نرخ ارز را در محصولات خود اعمال نکرده و یکی پس از دیگری، اطلاعیه افزایش قیمت خودروهای وارداتی خود را صادر می‌کنند.

اما وضعیت بازار نیز به گونه متفاوتی رقم می‌خورد و در ادامه به ارائه گزارش قیمت محصولات هیوندای در بازار می‌پردازیم که متاثر از این افزایش قیمت‌ها بوده و بدون افزایش حجم معاملات، بعضا شاهد افزایش نرخ در این خودروها بوده‌ایم.

محصولات هیوندای

اولین خودرو از محصولات هیوندای که مورد بررسی ما قرار گرفته است، اکسنت 2017 است که در حال حاضر با قیمت 115 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. خودروی بعدی از این برند معتبر و پرفروش در کشورمان سانتافه فول اتوپارک است که با عدم تعادل عرضه و تقاضا مواجه شده و در حال حاضر با قیمت 330 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هیوندای النترا فول 2017 با پیشرانه دو لیتری دیگر خودرویی است از حجم بالای خرید و فروش برخوردار بوده و در حال حاضر با قیمت 189 میلیون تومان توسط فروشندگان عرضه می‌شود. هیوندای اکسنت 2017 فول بلو نیز با قیمت 123 میلیون تومان دیگر خودرو از محصولات هیوندای است که توسط نمایندگان رسمی این برند در کشورمان عرضه می‌شود.

از دیگر خودروهای موجود از برند هیوندای در کشورمان می‌توان به سوناتا فول 2017 اشاره کرد که با قیمت 224 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. مدل هیبرید همین خودرو در حال حاضر با قیمت 175 میلیون تومان خرید و فروش شده که از نظر امکانات ضعیف‌تر نسخه بنزینی است. نسخه جی‌ال‌اس سوناتا هیبریدی نیز در حال حاضر با قیمت 193 میلیون تومانی در بازار خودروهای خارجی توسط فروشندگان عرضه می‌گردد.

محصولات هیوندای

سوناتا در مدل 2018 نیز جزو خودروهای تازه وارد به کشورمان است که در حال حاضر با قیمت 230 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. نسخه جی‌ال‌اس همین خودرو نیز با 15 میلیون تومان هزینه بالاتر با قیمت 245 میلیون تومان به متقاضیان این خودرو در بازار خودروهای خارجی فروخته می‌شود.

بالاترین و پرامکانات‌ترین مدل سوناتا نیز در حال حاضر با قیمت 258 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. به دلیل نوسانات موجود در بازار خودروهای خارجی و عدم توانایی کاهش قیمت خودرو توسط دیوان عدالت اداری و افزایش نرخ ارز باعث شده است که برخلاف بازار قبل از عید، عرضه خودروهای خارجی کاهش یافته و در حال حاضر اکثر مدل‌های موجود از خودروهای خارجی از کمبود عرضه رنج ببرند و همین دلیل باعث افزایش قیمت احتمالی آنها در روزهای آتی خواهد شد.

محصولات هیوندای

به طور مثال توسان 2017 در حال حاضر در مدل فول با قیمت 258 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود ولی کمبود عرضه این خودرو در روزهای آتی، قطعا منجر به افزایش قیمت به بالای 260 میلیون تومان خواهد شد. همین خودرو با آپشن اتوپارک در حال حاضر با قیمت 267 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

در لیست زیر می‌توانید، قیمت تمام محصولات ارائه شده از برند هیوندای را مشاهده کنید:

محصولات هیوندای

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا