Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت جدید هیوندای توسان در ایران اعلام شد!

بی تردید، کمپانی کره‌ای هیوندای یکی از بزرگ ترین خودروسازان در سطح جهانی به شمار می‌رود و طیف وسیع محصولات این شرکت خوش نام، علاقمندان زیادی را در سطح بین اللملی دارا است. بر این اساس، می‌توان گفت که هیوندای با تولید خودروهای مختلف در باز قیمتی ارزان و متوسط، یکی از پیشرو ترین کمپانی‌ها در این بخش بوده و در سطح بین المللی دارای بازارهای فروش بسیار زیادی برای محصولات خود است.

در این رابطه، بازار خودرویی ایران را نیز باید یکی از مهم ترین مقاصد اتومبیل‌های هیوندای عنوان کرد. زیرا مشتریان ایرانی با توجه کیفیت، طراحی زیبا، امکانات فراوان، استهلاک کم و … خودروهای تولید شده توسط این برند، علاقه زیادی به خرید محصولات این شرکت را از خود نشان می‌دهند و طبق این موضوع، عجیب نیست که فروش مدل‌های مختلف هیوندای در بازار داخلی کشور بسیار بالاست.

حال شرکت آسان موتور که به عنوان یکی از دو نماینده رسمی و شریک تجاری هیوندای در ایران محسوب می‌شود، قیمت جدید یکی از محصولات پر فروش این برند با نام توسان را به تازگی اعلام کرده که طبق این اعلامیه، توسان با مدل 2017 و پنج سال گارانتی شرکتی، دارای قیمتی برابر با 250 میلیون و 416 هزار تومان (فروردین 97) بوده که این قیمت نشان دهنده رشد مجدد است (قیمت قبلی این خودرو در که توسط آسان موتور اعلام شد، برابر با 239 میلیون و 561 هزار تومان بوده است).

برای آشنایی بیشتر با این محصول پر فروش باید گفت که توسان 2017 دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 2.0 لیتر است که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاوری برابر با 203 نیوتن متر است که این نیروی تولیدی توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (تیپ‌ترونیک)، در مدل پایه به چرخ‌های جلو و در نمونه فول آپشن، در صورت نیاز راننده به هر دو محور خودرو انتقال می‌یابد.

همچنین، در رابطه با عملکرد توسان TL، می‌بایست بدین صورت گفت که این خودرو برای رسیدن به سرعت صدکیلومتر در ساعت از صفر مطلق، نیازمند زمانی برابر با 11.5 الی 12 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن در حدود 180 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. این مدل در هر صدکیلومتر مسیر شهری و اتوبان، به صورت ترکیبی مصرفی برابر با 7.9 الی 8.2 لیتر بنزین را داراست و استاندارد آلایندگی‌اش یورو5 است (گنجایش باک توسان TL برابر با 62 لیتر بنزین است).

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.