مکمل بنزین
گوناگونخبر

رولز رویسی فوق لوکس از جنس طلا!

شاید تیون شدن خودرویی مثل رولز رویس کمی غیر منطقی باشد؛ اما خب در حوزه صنعت خودرو هیچ چیز نشد ندارد. گاهی برخی از افراد تصمیمات جالبی می‌گیرند. این محصول لوکس انگلیسی آن‌قدر گران و زیباست که اگر کسی آن را تهیه کند، سخت می‌تواند تغییرش داده و کمی ظاهر أن را عوض کند؛ اما یک متخصص ماشین یا بهتر بگوییم یک ماشین باز حرفه‌ای این تصمیم را گرفته و رولز رویس معروف را بیش از پیش گران و زیبا کرده است.

RR-Office-K20555

صادقانه باید بگوییم که سوار شدن به یک رولز رویس یک آرزوست و خیلی از افراد دوست دارند تا این خودرو را از نزدیک ببینند. در نمایشگاه اخیر خودروی دبی این محصول خاص با طراحی جدید Office-K عرضه شده است. این شرکت از خودرویی با رنگ سفید بهره گرفته است که به نظر می‌رسد بهترین رنگ برای این کار است.

حال فرض کنید این خودروی گران قیمت و شیک با طلا مجددا طراحی شده است! بله این محصول در قسمت‌هایی چون جلو پنجره، رکاب‌های جانبی، فریم‌های دور پنجره، دستگیره‌های در و چراغ عقب با طلا تزئین شده است! جالب است بدانید که حتی اگزوز این خودرو نیز بر روی خود طلاکاری دارد.

این فرد خوش سلیقه و البته دست و دلباز، از رینگ‌های آلومینیومی 24 اینچی آغشته به طلا نیز بهره برده است که توسط Forgiato طراحی شده و نام آن DREA-M است.

با هم به تصاویر این محصول فوق لوکس نگاهی می‌اندازیم:

RR-Office-K1 RR-Office-K3 RR-Office-K4 RR-Office-K7 RR-Office-K11 RR-Office-K12 RR-Office-K15 RR-Office-K22

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا