مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش رنو کپچر 2018 اعلام شد (فروردین 97)

به گزارش چرخان، با شروع روزهای کاری سال 97 شرکتهای رسمی واردکننده خودروهای خارجی نیز دست به کار شده و جدیدترین شرایط فروش خودروهای خود را اعلام میکنند که در جدیدترین خبر منتشر شده از نگین خودرو، جدیدترین شرایط فروش رنو کپچر 2018 با شرایط پرداخت منعطف و چندگانه به مشتریان اعلام شده و متقاضیان میتوانند طبق نقدینگی و نیاز خود از این شرایط متنوع بهرهمند شوند.

رنو کپچر 2018 یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش در سال 96 بود که توسط شرکت ایرانخودرو وارد کشور میشد ولی در حال حاضر نماینده رسمی رنو فرانسه در کشورمان، اقدام به واردات این خودرو کرده و با شرایط ویژه به مشتریان عرضه میکند. نگین خودرو برای فروش این خودرو 5 موعد تحویل مختلف در نظر گرفته است که مشتری میتواند طبق نیاز خود، یکی از آنها را انتخاب نماید.

رنو کپچر 2018

چهره جدید این خودرو باعث شده است که طرفداران زیادی در کشورمان پیدا کند و استفاده از پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژ نیز مزید بر علت شده تا قدرت 120 اسب بخاری این خودرو همه چیز را برای یک خرید استثنایی در زمینه خودروهای با کیفیت فراهم نماید.

موعد تحویل در نظر گرفته شده در این طرح فروش از 60 روز کاری آغاز شده و تا 180 روز کاری امکان انتخاب دارد. پیش‌پرداخت نیز برای موعد تحویل 60 روزه 70 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و افرادی که از نقدینگی کمتری برخوردار هستند می‌توانند با پرداخت 35 میلیون تومان و در موعد 180 روزه این خودرو را تحویل بگیرند.

رنو کپچر 2018

بنا بر طرح انتخابی مشتری می‌تواند در 5 مرحله مابقی مبلغ خودرو را پرداخت نماید که برای این موارد نیز شرایط متنوعی در نظر گرفته شده است. سود مشارکت در نظر گرفته شده در این طرح نیز از 15 تا 20 درصد بوده و مشتری می‌تواند از سود انصراف 13 تا 18 درصدی بهره‌مند شود.

نحوه دریافت مابقی مبلغ خودرو نیز به صورت چک و در زمان ثبت نام خواهد بود. بدیهی است که ظرفیت محدودی برای این طرح فروش وجود دارد که در صورت تکمیل ظرفیت موجود، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد و مشتریان امکان ثبت نام نخواهند داشت.

رنو کپچر 2018

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام شرایط خرید به چه صورت هست؟؟؟قسطی هم میشه خرید ؟

  2. سلام وقتی 35 میلیون پیش پرداخت میدیم هنگام تحویل قیمت ماشین برامون چند در میاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا