Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا در سال 97 اعلام شد

به گزارش چرخان، در حالیکه سایپا در روزهای اخیر جزو شرکت‌های پرخبر در رسانه‌های خودرویی کشور بوده است، در جدیدترین اطلاعیه‌ای که صادر کرده است به جدیدترین شرایط فروش اقساطی خود اشاره نموده و تسهیلات ویژه‌ای را برای خریداران محصولاتش ارائه کرده است که در ادامه به جزئیات شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا می‌پردازیم.

شرکت خودروسازی سایپا در اطلاعیه خود اعلام کرده است که این طرح از امروز شروع شده و تا زمانی که ظرفیت تعیین شده به اتمام نرسد ادامه خواهد داشت و بدیهی است با اتمام ظرفیت سایت ثبت نام بسته خواهد شد و نمایندگی‌های این شرکت نیز قادر به ثبت سفارش نخواهند بود.

در این طرح فروش، 6 خودرو از محصولات سایپا وجود دارند که مشتریان می‌توانند با تسهیلات 14 تا 30 میلیون تومانی ارائه شده توسط سایپا، از آنها استفاده نمایند. کمترین تسهیلات ارائه شده برای خودروهای مذکور متعلق به تیبا صندوقدار در مدل ساده و دوگانه سوز است که مبلغ تسهیلات آنها 14 میلیون تومان تعیین شده است.

بیشترین مبلغ تسهیلات نیز متعلق به خودروی آریو با گیربکس اتوماتیک است که مشتریان می‌توانند از تسهیلات 30 میلیون تومانی سایپا برای خرید آن استفاده کنند. تسهیلات ارائه شده در قالب 4 چک 6 ماهه بازپرداخت خواهد شد و نرخ سود تسهیلات ارائه شده نیز 22 درصد محاسبه می‌شود!

زمان تحویل خودروها نیز 30 روز پش از پذیرش عنوان شده است و مشتریانی که قصد خرید این خودروها را دارند می‌بایست به سایت رسمی فروش این شرکت و یا نمایندگی‌های مجاز سایپا در سرتاسر کشور مراجعه کنند. از دیگر شرایط این طرح فروش اقساطی محصولات سایپا می‌توان به لیزینگی بودن تسهیلات ارائه شده برای تمام خودروها اشاره کرد که البته همه خودروها از محل اعتبارات رایان سایپا و خودروی ساینا از محل اعتبارات لیزینگ صنعت و معدن، تامین اعتبار می‌شوند.

فروش اقساطی محصولات سایپا

 

 

بیشتر بخوانید:

2 دیدگاه
  1. منصور می گوید

    قیمت کمپرسی ۱۹۲۴ رو اعلام کنید

  2. ناشناس می گوید

    سلام. نه ادرس داره نه شماره تلفن. شرایط لیزینگ کدوم شهر میدن؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.