مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید و شرایط فروش BMW X3 در ایران اعلام شد (فروردین 97)

به گزارش چرخان، متولی اصلی محصولات بی‌ام‌و در ایران که در هفته های گذشته جزء شرکت‌های پرکار در زمینه صدور اطلاعیه افزایش قیمت محصولاتش بوده و در اطلاعیه اخیرش یکی از بخشنامه‌های فروش جنجالی را با قیمت‌های میلیاردی اعلام کرده بود، در جدیدترین بخشنامه خود قیمت جدید و شرایط فروش BMW X3 را اعلام نمود.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط پرشیا خودرو؛ متولی اصلی محصولات بی‌ام‌و در کشورمان، خودروهای BMW X3 با مدل 2017 از امروز با قیمت‌های زیر به مشتریان ارائه خواهد شد. بر اساس بخشنامه صادر شده توسط این شرکت، آن دسته از مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند ثبت نام خود را با موعد تحویل 30 روزه انجام دهند.

این خودرو با مدل ULTIMATE در بخشنامه جدید با قیمت 599 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. مدل DYNAMIC این خودرو نیز با افزایش قیمت 50 میلیون تومانی نسبت به مدل قبلی روبرو شده و با قیمت 649 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا