مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات تویوتا در بازار تهران (22 فروردین 97)

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی این روزها بیش از هر چیز دیگری دچار سردرگمی است و خرید و فروش‌هایی هر چند اندک در آن وجود دارد ولی قیمت‌ها نسبت به روزهای گذشته، افزایش قابل توجهی داشته که در این بین محصولات تویوتا جزو خودروهای نسبتا پرمعامله بازار بوده که شامل افزایش قیمت شدند.

اولین خودروی مورد بررسی ما از محصولات تویوتا خودروی تویوتا CH-R تیپ Dynamic است که این خودرو با افزایش قیمت حدود 5 میلیون تومانی در حال حاضر با قیمت 280 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. از دیگر مدل‌های این خودرو می‌توان به تویوتا CH-R تیپ Premium اشاره کرد که در حال حاضر با قیمت 293 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

تویوتا CH-R تیپ Lounge از دیگر محصولات این برند معتبر بین‌المللی است که در حال حاضر با افزایش قیمت 4 میلیون تومانی با مبلغ 286 میلیون تومان توسط اندک فروشندگان بازار عرضه می‌شود. آخرین مدل از این سری از محصولات تویوتا که تویوتا CH-R تیپ Icon نام دارد در حال حاضر در بازار با نقدینگی 277 میلیون تومان قابل خریداری است.

از دیگر خودروهای عرضه شده توسط تویوتا، خانواده پریوس است که در مدل تویوتا پریوس 2017 تیپ C با نقدینگی 187 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. تویوتا پریوس 2017 تیپ 2 نیز همانند دیگر محصولات برند تویوتا با افزایش قیمت روبرو شده و با قیمتی معادل 192 میلیون تومان در حال معامله است.

تویوتا پریوس
تویوتا پریوس هیبریدی

دیگر مدل از خانواده پریوس، خودروی تویوتا پریوس 2017 تیپ 3 است که با حدود 5 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در حال حاضر با قیمت 198 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دیگر مدل از محصولات تویوتا که در بازار طرفداران زیادی دارد و حجم معاملات خوبی را به خود اختصاص داده است، تویوتا راو4  است که در مدل تویوتا راو4 مدل 2017 – تیپ 3 با قیمت 341 میلیون تومان توسط اندک فروشندگان حاضر در بازار تهران عرضه شده است.

ایمن‌ترین خودروها

تویوتا راو4 مدل 2018 – تیپ 2 دیگر مدل از این خانواده است که در حال حاضر با قیمت 353 میلیون تومان به ندرت یافت می‌شود. آخرین و لوکس‌ترین مدل از خانواده راو4 نیز تویوتا راو4 مدل 2018 – تیپ 3 است که در حال حاضر با قیمت 368 میلیون تومان رکورد جدیدی را برای این خودرو به ثبت رسانده است.

تویوتا هایلوکس 2016  که در مدل اتوماتیک و با اتاق جدید مشتریان زیادی دارد، در حال حاضر با توجه به اتفاقات بازار ارز، با قیمت 380 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد که این خودرو نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت 10 میلیون تومانی را در بازار خودروهای خارجی به ثبت رسانده است.

آخرین خودرو از محصولات تویوتا که در این گزارش قیمتی به آن می‌پردازیم تویوتا کمری هیبرید LE مدل 2016 است که در حال حاضر با نقدینگی 275 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دیگر مدل از این خودرو که تویوتا کمری هیبرید XLE مدل 2016 نام دارد در حال حاضر توسط اندک فروشندگان آن با قیمت 305 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود.

محصولات تویوتا

توجه: قیمت‌های بالا برای اندک معاملاتی است که در بازار وجود دارد و فروشندگان اغلب نیازمند پول هستند. به طور کلی خرید و فروش خاصی در بازار انجام نمی‌شود و همه منتظر تعیین تکلیف نرخ ارز هستند. اعداد بالاتر و پایین‌تر نیز برای خودروها وجود دارد که اعداد مذکور در بالا صرفا مواردی که معمولا در بازار وجود دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا