مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات میتسوبیشی و نیسان در بازار تهران (22 فروردین 97)

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی در تلاطم ناشی از قیمت ارز به سر می‌برد و بسیاری از اهالی این صنعت به طور کلی دست از خرید و فروش کشیده‌اند و اندک خریداران و فروشندگان بازار نیز به سختی معاملات خود را انجام می‌دهند که این موضوع با توجه به افزایش ایجاد شده در نرخ ارز، باعث افزایش قیمت‌ها شده که در این بین محصولات میتسوبیشی و نیسان جزو پرطرفداران بازار بوده و نوسان قیمتی بالاتری را به خود اختصاص دادند. در ادامه به گزارش قیمت محصولات میتسوبیشی و نیسان می‌پردازیم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

اولین خودرو از محصولات نیسان که مورد بررسی ما قرار گرفته، نیسان جوک است که در مدل اسکای‌پک 2017 با قیمت 180 میلیون تومان به مشتریان بازار عرضه می‌شود. این خودرو طی یکی دو روز اخیر حدود 5 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

دیگر مدل از نیسان جوک که پلاتینیوم 2017 نام دارد در حال حاضر به دلیل کمبود عرضه با قیمت 190 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود که این خودرو نیز بیش از 6 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

آخرین مدل از نیسان جوک نیز که اسپورت 2017 نام دارد در حال حاضر با قیمت 240 میلیون تومان بین خریداران و فروشندگان مورد معامله قرار می‌گیرد.

نیسان ایکس‌تریل 2018

دیگر خودرو از محصولات نیسان نیز نیسان ایکس-تریل 2017 است که روز گذشته توسط نماینده رسمی محصولات نیسان در کشورمان گران‌تر شد و اطلاعیه آن نیز در چرخان منتشر شد. این خودرو در حال حاضر با قیمت 300 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود که نسبت به روزهای گذشته افزایش قیمت 7 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

دیگر مدل از خودروهای نیسان می‌توان به نیسان ایکس-تریل 2018 اشاره کرد که در حال حاضر با قیمت 320 میلیون تومان توسط فروشندگان به بازار عرضه می‌شود.

اولین خودرو از محصولات میتسوبیشی نیز میراژ 2017 است که ارزان‌ترین خودرو این برند است که در حال حاضر با نقدینگی 94 میلیون تومان قابل خرید است. همین خودرو با مدل 2018 در حال حاضر با قیمت 104 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

میتسوبیشی لنسر 1.8 مدل 2017 دیگر خودرو از محصولات میتسوبیشی است که در حال حاضر با افزایش قیمت 5 میلیون تومانی با قیمت 163 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. همین خودرو در مدل 2018 نیز با افزایش قیمت 6 میلیون تومانی در حال حاضر با قیمت 189 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

میتسوبیشی ASX فول 2017 دیگر خودروی این برند است که در بازار تهران با قیمت 209 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. همین خودرو با مدل 2018 قیمتی در حدود 227 میلیون تومان دارد. دیگر خودرو از محصولات میتسوبیشی، اوتلندر 2017 است که با قیمت 263 میلیون تومان توسط فروشندگان عرضه می‌گردد. مدل هیبریدی این خودرو و با مدل 2018 در حال حاضر با نقدینگی 320 میلیون تومان معامله می‌شود.

محصولات میتسوبیشی و نیسان

توجه: قیمت‌های بالا برای اندک معاملاتی است که در بازار وجود دارد و فروشندگان اغلب نیازمند پول هستند. به طور کلی خرید و فروش خاصی در بازار انجام نمی‌شود و همه منتظر تعیین تکلیف نرخ ارز هستند. اعداد بالاتر و پایین‌تر نیز برای خودروها وجود دارد که اعداد مذکور در بالا صرفا مواردی که معمولا در بازار وجود دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا