مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات دی‌اس و سانگ‌یانک و فولکس‌واگن در بازار تهران (22 فروردین 97)

به گزارش چرخان، همان‌طور که در گزارش قیمت دیگر برندهای حاضر در بازار خودروهای خارجی کشورمان عنوان کردیم، بازار خودروهای خارجی به شدت دچار تلاطم شده و خرید و فروش اندکی در آن انجام می‌شود که اغلب به دلیل نیاز مالی بوده و کاهش عرضه شدید در آن احساس می‌شود و فروشندگانی که در بازار هستند، خودروهای خود را با قیمت بالاتر از روزهای گذشته عرضه می‌کنند. در این گزارش قصد داریم آخرین قیمت محصولات دی‌اس و سانگ‌یانک و فولکس‌واگن را بررسی کنیم.

اولین خودرو از محصولات دی‌اس می‌توان به خودروی دی‌اس DS3 مدل 2017 اشاره کرد که در حال حاضر با قیمت 160 میلیون تومان معامله می‎شود. دیگر خودرو از این برند لاکچری فرانسوی، دی‌اس DS3 مدل 2018 است که 205 میلیون تومان قیمت خورده است.

دیگر خودرو از محصولات این برند فرانسوی دی‌اس 5LS مدل 2017 است که در حال حاضر با قیمت 230 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود. دی‌اس DS5 مدل 2017 نیز در بازار امروز با قیمت 269 میلیون تومان قابل خریداری بود.

از دیگر محصولات لاکچری‌ساز فرانسوی می‌توان به دی‌اس DS5 مدل 2018 اشاره کرد که قیمت 315 میلیون تومانی را به خود اختصاص داد. دی‌اس DS6 مدل 2017 دیگر مدل از محصولات این برند است که با نقدینگی 290 میلیون تومان قابل خریداری است.

آخرین خودرو از محصولات دی‌اس که در این گزارش به آن می‌پردازیم خودروی دی‌اس DS6 مدل 2018 است که با نرخ 342 میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

پرفروش سانگ یانگ

از خانواده محصولات برند سانگ‌یانک نیز می‌توان به سانگ‌یانگ تیولی 2017 اشاره کرد که در حال حاضر با قیمت 139 میلیون تومان عرضه می‌شود. همین خودرو در مدل 2018 با قیمت 151 میلیون تومان فروخته می‌شود. دیگر خودرو از محصولات سانگ‌یانگ رکستون G4 مدل 2018 است در حال حاضر با قیمت 209 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. سانگ‌یانگ کوراندو 2018 محصول پرطرفدار و تازه وارد این برند است که در حال حاضر فروشندگان اندکی در قیمت 227 میلیون تومان دارد. البته این رقم بازه بسیار زیادی داشته و ثابت نیست.

آخرین برند که در این گزارش قیمتی به آن می‌پردازیم، محصولات با کیفیت فولکس‌واگن است که در حال حاضر در ایران دارای دو محصول است که اولین محصول این برند فولکس‌واگن تیگوان بوده که در حال حاضر 383 میلیون تومان قیمت خورده است و با نوسان زیادی معامله می‌شود. فولکس‌واگن پاسات نیز دیگر خودروی پرطرفدار این برند است که با نقدینگی 324 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

محصولات دی‌اس و سانگ‌یانک و فولکس‌واگن

توجه: قیمت‌های بالا برای اندک معاملاتی است که در بازار وجود دارد و فروشندگان اغلب نیازمند پول هستند. به طور کلی خرید و فروش خاصی در بازار انجام نمی‌شود و همه منتظر تعیین تکلیف نرخ ارز هستند. اعداد بالاتر و پایین‌تر نیز برای خودروها وجود دارد که اعداد مذکور در بالا صرفا مواردی که معمولا در بازار وجود دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا