مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه N-Line هیوندای i30 دیده شد!

در حال حاضر آخرین نسخه و قدرتمندترین هیوندای i30 N با یک پیشرانه 275 اسب‌بخاری و گشتاور 352 نیوتن‌متر تولید شده و کمپانی کره‌ای ادعا می‌کند که هیوندای i30 N بهتر از فولکس‌واگن GTI است. اما کسی حاضر به پرداخت پول اضافی خود برای خرید هیوندای i30 قدرتمند  نیست؛ ولی می‌توان به جای آن نسخه  N-Line هیوندای i30 را خریداری کرد!

جدیدترین تصاویر جاسوسی، اولین تست فنی i30 N-Line را به ما نشان می‌دهد. در این تصاویر شاهد ایجاد تغییراتی جدید برروی بدنه i30 بوده و به طور کلی تنها مقداری از بدنه آن استتار شده است. ظاهرا جلو پنجره این خودرو تغییر کرده و احتمالا از LED در چراغ‌های آن استفاده شده است. همچنین به نظر می‌آید که از چند قطعه برای تشخیص نسخه  N-Line  خودروی هیوندای i30 نسبت به نسخه‌های معمولی آن استفاده کرده‌اند.

با وجود پوشش و استتار قسمت جلوی بدنه هیوندای i30 N-Line؛ می‌توان چند عنصر ظاهری جدید بروی بدنه این خودرو مشاهده کرد. در این مدل شاهد استفاده از نوارهای قرمز رنگ در سپر عقب، بریدگی‌های بزرگ برروی سپر عقب، رینگ‌های جدید و اگزوزهای دوگانه هستیم. در کابین i30 N-Line هم احتمالا شاهد ظاهری ظریف؛ اما اسپرت و هیجان‌انگیز خواهیم بود.

پیشرانه نسخه N-Line هیوندای i30 تاکنون مشخص نشده؛ اما انتظار می‌رود که این خودرو کمی ضعیف‌تر از مدل‌های قدرتمند i30 باشد. نسخه استاندارد این خودرو از یک موتور توربوشارژ سه سیلندر و 1 لیتری بهره می‌برد که توان آن به 118 اسب‌بخار می‌رسد. نسخه دیگری از مدل استاندارد i30 با یک پیشرانه 1.4 لیتری چهار سیلندر و با توان 138 اسب‌بخار عرضه شده است. اما درباره نسخه N-Line باید امیدوار بود که از یک پیشرانه با قدرت 200 اسب‌بخار استفاده شود!

نسخه‌های جدید i30 بزودی در اروپا عرضه شده و پس از گذشت مدت زمانی اندکی راهی بازار ایالات‌متحده خواهد شد؛ اما هیچ زمانی تاکنون برای عرضه نسخه N-Line اعلام نشده است. بنابراین خریداران آمریکایی باید نسخه‌های ضعیف i30 را خریداری کنند؛ اما این امکان برای آنها وجود دارد که تا پایان سال 2018 میلادی منتظر عرضه ولستر جدید با پیشرانه 275 اسب‌بخاری باشند!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا