مکمل بنزین
گوناگونخبر

لامبورگینی به دنبال تولید انبوه دوچرخه‌های الکتریکی!

بعد از رونمایی کراس‌اوور الکتریکی لامبورگینی اوروس (Lamborghini Urus)، حالا مهندسان این کارخانه ایتالیایی به دنبال ساخت دیگر وسایل نقلیه برقی هستند و باید منتظر وسایل نقلیه برقی از کمپانی لامبورگینی بود. به تازگی لامبورگینی خط تولید جدید برای تولید دوچرخه‌های الکتریکی افتتاح کرد.

این خط تولید جدید در شهر سنت آگوستا نزدیک به بولونیا راه‌ اندازی شده است. البته این کارخانه به معنای واقعی دوچرخه‌های الکتریکی را از صفر نمی‌سازد بلکه توانسته گواهی ساخت را به کمپانی دیگری به نام Italtechnology را بدهد و با همکاری آن و برچسب زدن برند لامبورگینی بر روی این نوع وسایل نقلیه خود را در این بخش از بازار مطرح کند.

دو مدل دوچرخه الکتریکی شامل دوچرخه برقی مخصوص جاده‌های کوهستانی و دیگری کورسی مناسب برای جاده از این برند وارد بازار جهانی خواهند شد. به علاوه بخش تبلیغاتی لامبورگینی رنگ آمیزی این دو مدل دوچرخه را عهده دار شده است که از رنگ‌های مخصوص برای خودروهای سوپر اسپرت استفاده می‌کنند. دوچرخه‌های الکتریکی لامبورگینی را می‌توان به صورت آنلاین از ماه آینده میلادی خریداری کرد.

برای اولین بار است که کارخانه ایتالیایی لامبورگینی دو مدل دوچرخه الکتریکی با اسم و لوگوی خود وارد بازار می‌کند ولی به طور قطعی لامبورگینی اولین کارخانه‌ ایتالیایی نیست که خط تولید دوچرخه الکتریکی را وارد حیطه کاریی خود می‌کند. در ماه گذشته در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو کمپانی Cervelo Cycles دوچرخه‌ برقی جدید جاده‌ای را رونمایی کرد. برای خبرهای بیشتر از محصولات کمپانی لامبورگینی همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا