مکمل بنزین
خبرداخلی

بازار ایران به زودی میزبان میتسوبیشی اکلیپس خواهد بود + مشخصات و تصاویر

با ورود به سال 97 بسیاری از شرکت‌های واردکننده برای تصاحب سهم بازار بیشتر از بازار خودروی ایران، به دنبال واردات محصولات جدید و بروزتر و متنوع‌تر از برندهای معتبر خودروسازی دنیا هستند تا بتوانند با جلب رضایت مشتریان، فروش بیشتری را تجربه کرده و حضور بهتری را در ایران داشته باشند. آرین موتور که نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در کشور ماست نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در جدیدترین خبری که یکی از مدیران این شرکت اعلام کرده، به زودی بازار ایران شاهد حضور میتسوبیشی اکلیپس خواهد بود.

میتسوبیشی اکلیپس

به گزارش چرخان، علی شکوهی مدیر بازاریابی آرین موتور در مصاحبه‌ای اعلام کرد: ما در ماه‌های پایانی سال 96 اقدام به رونمایی از مدل هیبریدی اوتلندر کردیم و در سال جدید نیز برنامه‌های متنوعی برای بازار خودروی ایران در نظر داریم. ما در سال جاری قصد داریم که از جدیدترین محصول جهانی میتسوبیشی یعنی میتسوبیشی اکلیپس کراس رونمایی کنیم و این خودرو بروز را به بازار ایران وارد نماییم.

میتسوبیشی اکلیپس

شکوهی در ادامه گفت: ما در شهرهای مختلف در حال راه‌اندازی نمایندگی هستیم که از جمله آنها که به قطعیت رسیده‌اند می‌توانم به شهرهای بندرعباس، بوشهر ، ساری و تنکابن اشاره کنم که تمامی کارهای مربوط به مجوز و هماهنگی‌ها انجام شده و تا شهریور ماه سال جاری، این شهرها دارای نمایندگی رسمی آرین موتور، نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران خواهند بود و می‌توانند به مشتریان ما در این شهرها ارائه سرویس داشته باشند.

 

اکلیپس یک کراس اوور شهری به شمار می‌آید و با توجه به قیمت حدودی آن، خودروهایی همانند کیا اسپورتیج، تویوتا راو۴، CH-R و هیوندای توسان را به عنوان مهم ترین رقبای این خودرو در بازار ایران می‌توان قلمداد کرد.

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر ۱.۵ لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با ۱۶۲ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۴۰۰ نیوتن متر است که این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک (CVT) در نسخه استاندارد به چرخ‌های جلو (FWD) و در نسخه اسپرت، به هر چهار چرخ (AWD) این خودرو منتقل می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا