مکمل بنزین
گوناگونخبر

احتمال رونمایی از طرح مفهومی جدید DS فرانسه در نمایشگاه خودرویی پکن

وقتی گاهی به‌تمامی طرح‌های مفهومی شرکت DS فرانسه می‌اندازیم، به‌راحتی متوجه می‌شویم که این طرح‌ها در حال اجرای مأموریت خود مبنی برنشان دادن آینده خودرویی این برند لوکس ساز فرانسوی هستند.

شرکت دی اس فرانسه به‌تازگی تصویری را از یک طرح مفهومی آینده‌نگرانه خود که دید خودروهای آینده برای سال 2035 است را به نمایش گذاشت. طرح مفهومی جدیدی که DS X E-Tense نامیده شده و تمام چیزی که از آن می‌دانیم همین تصویر نیم رخ خودرو است.

در این تصویر تیره و سایه مانند می‌توان متوجه شد که با یک خودروی کوپه فول سایز سروکارداریم و چراغ‌های نمایش داده‌شده در این تصویر نیز یک حالت هارمونی و هماهنگی خاصی با انحناهای موجود روی بدنه و رنگ خودرو دارد.

این طرح مفهومی به‌احتمال بسیار بالا از پیشرانه برقی که امروزه بیشتر شرکت‌ها مسیر خود را در این سمت قرار داده‌اند، استفاده خواهد کرد. البته این نکته را هم باید گفت که این تصویر بیشتر از آن‌که قرار باشد نمایشی از یک خودروی جدید با طراحی جدید خود باشد، قرار است زبان طراحی کاملاً متفاوت و آینده‌نگرانه این شرکت برای تمامی محصولات آینده خود را به نمایش بگذارد.

انتظار می‌رود که اطلاعات و جزئیات بیشتر از این طرح مفهومی، در نمایشگاه خودرویی پکن 2018 که تا کمتر از دو هفته دیگر برپا می‌شود، توسط دی اس فرانسه اعلام شود. البته نمایش این طرح مهم برای دی اس در کشور چین به‌این‌علت است که دی اس اعلام کرده کشور چین یکی از مهم‌ترین بازارهای آن‌ها برای خودروهای الکتریکی‌شان با توجه به سلیقه و علاقه مردم چین خواهد بود.

آخرین باری که DS از یک طرح مفهومی رونمایی کرد سال 2015 و با نمایش طرح E-Tense الکتریکی کوپه برمی‌گردد. از آن زمان تاکنون نیز DS 7 Crossback شاسی‌بلند رونمایی شد. اما این طرح مفهومی جدید قرار است زبان کاملاً جدید طراحی این شرکت را به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا