مکمل بنزین
گوناگونخبر

واردکنندگان مجاز خودرو در کشورمان مشخص شدند + لیست

در حالیکه در سال گذشته بسیاری از شرکت‌ها به دلیل بسته بودن سایت ثبت سفارش و عدم امکان واردات خودروهای خارجی دچار مشکلات فراوانی شدند و شکایات زیادی از شرکت‌های واردکننده به سازمان حمایت رسیده بود، در سال جاری این سایت باز شده و در جدیدترین خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، واردکنندگان مجاز خودرو در کشورمان مشخص شده و اسامی خودروهای دارای مجوز برای واردات منتشر شده است.

به گزارش چرخان، در این اطلاعیه که توسط سازمان حمایت منتشر شده است نام بسیاری از شرکت‌های حاضر در بازار وجود نداشته و بدین ترتیب فعالیت آن‌ها غیرقانونی اعلام شده است. در این اطلاعیه اسامی واردکنندگان مجاز خودرو و همچنین شرکت‌های مجاز به ارائه پیش فروش خودروهای خارجی اعلام شده و  طبق مجوزهای صادر شده می‌توانند نسبت به واردات خودرو اقدام نمایند. در ادامه به بررسی شرکت‌های معتبر در زمینه واردات خودروهای خارجی می‌پردازیم:

اولین خودرو مجاز برای واردات YARIS HYBRID 1497CC مدل2018 است که در کل 1005 خودرو از این مدل به کشور وارد خواهد شد. دیگر خودروی مجاز برای واردات در سال جاری بورگوارد Bx7 نوع s700 گونه BW6470B1Y5B مدل سال 2018 است که مجموعا به تعداد 235 عدد پیش فروش شده و وارد کشور خواهد شد.

دیگر خودروی مجوز گرفته برای واردات HUNAN JIANGNAN AUTOMOBILE مدل COUPA T210 است که به تعداد 240 عدد وارد کشور خواهد شد.

از دیگر خودروهایی که توسط اطلس خودرو برای واردات، کسب مجوز شده‌اند می توان به OPTIMA JF HEV مدل A64DZ1 بدنه سالنی تک دیفرانسیل (A/T)1999 سی‌سی مدل 2018، خودروی SORENTO تیپ UM استیشن واگن 2359 سی‌سی مدل 2018، خودروی CERATO YD بدنه سالنی پنج سرنشین 1999سی‌سی مدل2017، خودروی SPORTAGE TIPE QL TYPE F5P54 دو دیفرانسیل سی‌سی 2359 مدل2017 اشاره کرد که مجموعا به تعداد 1328 عدد پیش فروش شده و وارد کشور خواهد شد.

دیگر خودروهایی که توسط شرکت‌های مختلف کسب مجوز شده و در سال 97 وارد کشور خواهند شد در جداول زیر موجود است:

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا