مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار تهران (29 فروردین 97)

به گزارش چرخان، با گذشت حدود یکماه از سال 97، بازار خودرو کشور قوام خود را پیدا کرده و شرکت‌های خودروسازی نیز به یک ثبات نسبی رسیده‌اند و اقدام به ارائه شرایط فروش متنوع نموده‌تند که یکی از شرکت‌های پرکار در این زمینه، گروه خودروسازی ایران‌خودرو است که دارای محصولات متنوعی بوده و طرفداران زیادی در بازار خودرو کشور دارد. در ادامه به ارائه آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار تهران می‌پردازیم که امیدواریم مورد توجه و استفاده شما قرار بگیرد.

اولین خودرو از محصولات ایران‌خودرو خودروی آریسان دوگانه سوز است که در بازار آزاد تهران با قیمت 27 میلیون و 400 هزار تومان به مشتریان فروخته می‌شود. خودروی بعدی در لیست قیمت ما سمند EF7 دوگانه سوز است که در بازار تهران با قیمت 36 میلیون و نهصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود. این خودرو نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت 300 هزار تومانی را تجربه کرده است.

سمند سورن مدل 97

سمند سورن توربو نیز با افزایش قیمت 100 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته در حال حاضر با قیمت 43 میلیون و نهصد هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. دناپلاس توربو دیگر خودروی پرفروش این روزهای بازار تهران با افزایش قیمت 200 هزار تومانی در بازار تهران با قیمت 62 میلیون و نهصد هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

از دیگر خودروهای پرمعامله بازار می‌توان به پژو 405 جی‌ال‌ایکس اشاره کرد که بدون تغییر نسبت به هفته گذشته با قیمت 33 میلیون و 400 هزار تومان در بازار معامله می‌شود. این خودرو به دلیل عرضه با شرایط اقساطی توسط ایران‌خودرو در حال کاهش قیمت بوده و تقاضا برای آن اندک است.

پژو پارس اتوماتیک

پژو پارس سال دوگانه سوز نیز با افزایش قیمت 200 هزار تومانی روبرو شده و در حال حاضر با قیمت 41 میلیون و 400 هزار تومان توسط فروشندگان به بازار عرضه می‌شود. از دیگر خودروهای گران شده بازار محصولات ایران‌خودرو می‌توان به پژو 207 اتوماتیک اشاره کرد که در حال حاضر با قیمت 56 میلیون و 300 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

از دیگر خانواده محصولات پژو در بازار می‌توان به پژو 206 تیپ دو اشاره کرد که با کاهش قیمت اندکی روبرو شده و در حال حاضر با قیمت 35 میلیون و 700 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. این خودرو در هفته گذشته با قیمت 36 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گرفت. ایران‌خودرو در جدیدترین شرایط فروش فوری و فروش نقد و اقساط خود، این خودرو را عرضه کرده و به همین دلیل تقاضای سنگینی برای این خودرو در بازار مشاهده نمی‌شود.

پژو 206 صندوقدار دیگر خودروی بازار محصولات ایران‌خودرو است که در حال حاضر با قیمت 41 میلیون و 800 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

رانا LX محصولات ایران‌خودرو

رانا ال‌ایکس دیگر خودروی بازار است که در شرایط فروش نقد و اقساط ایران‌خودرو حضور داشته و به همین دلیل با کاهش قیمت اندکی روبرو شده است و در حال حاضر با قیمت 35 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان فروخته می‌شود. البته این خودرو تنها محصول این شرکت است که با قیمتی کمتر از کارخانه در بازار معامله می‌شود.

از دیگر خودروهای گروه خودروسازی ایران‌خودرو می‌توان به هایما اس7 توربو فول اتوماتیک اشاره کرد که جزو محصولات نسبتا جدید این شرکت محسوب می‌شود و در حال حاضر با قیمت 110 میلیون تومان توسط فروشندگان عرضه می‌شود. در ادامه گزارش کامل قیمت محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو در بازار تهران را مشاهده می‌کنید:

محصولات ایران‌خودرو 29 فروردین 97

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا