مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار تهران (29 فروردین 97)

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که این روزها در تب و تاب واردات خودروهای جدید و انعقاد قرارداد تولید مشترک محصولات جدید خود با شرکت‌های فرانسوی است، شرایط فروش نقدی را در بازار ارائه کرده است. در ادامه به گزارشی از آخرین قیمت محصولات سایپا می‌پردازیم

پراید 111 نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت 200 هزار تومانی داشته و در حال حاضر با قیمت 23 میلیون و نهصد هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.همچنین پراید 131 نیز با کاهش قیمت صد هزار تومانی روبرو شده و با قیمت 22 میلیون و 600 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

مدل وانت پراید نیز با کاهش قیمت 200 هزار تومانی، در حال حاضر 21 میلیون و 400 هزار تومان قیمت خورده است.

تیبا صندوقدار بنزینی با قیمت 26 میلیون و 100 هزار تومان در بازار معامله می‌شود. این خودرو کاهش 500 هزار تومانی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.

ساینا نیز در حال حاضر با قیمت 29 میلیون و 400 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. این خودرو نیز نسبت به هفته گذشته شامل کاهش قیمت 200 هزار تومانی شده است.

کوییک اتوماتیک پلاس که کامل‌ترین مدل این خودروی تازه وارد سایپا است در حال حاضر با افزایش قیمت 300 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته، در حال حاضر با قیمت 44 میلیون و 300 هزار تومان توسط فروشندگان عرضه می‌شود.

آریو 1600 اتوماتیک نیز از جمله خودروهایی است که با ثبات خاصی در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد و تقریبا قیمت بازار و کارخانه آن یکسان است و نوسان خاصی را تجربه نمی‌کند.

چانگان مونتاژ اتوماتیک نیز دیگر خودروی سایپا است که با قیمت 71 میلیون و 100 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد و تفاوت قیمت حدود 2 میلیون تومانی با قیمت کارخانه دارد. دو خودروی آخر این لیست نیز متعلق به سراتو است که در مدل سراتو 1600 دنده‌ای آپشنال است که با قیمت 87 میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود که افزایش قیمت قابل توجهی نسبت به هفته گذشته داشته است.

سراتو 2000 اتوماتیک آپشنال نیز آخرین خودروی این گزارش قیمت است که با افزایش قیمت حدود 2 میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت 113 میلیون و 100 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. در ادامه لیست کامل قیمت محصولات سایپا در بازار تهران و کارخانه را مشاهده می‌کنید:

محصولات سایپا 29 فروردین 97

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا