مکمل بنزین
گوناگونخبر

دریافت لیموزین‌ جدید ترامپ توسط سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا

بیش از یک سال است که رئیس جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا طی شده ولی هنوز وی از ناوگان لیموزین باراک اوباما استفاده می‌کند که این خودروها در سال ۲۰۰۹ میلادی ساخته شده‌اند. حالا بعد از گذشت تقریبی ۱۰ سال و پیشرفت شگرف در صنعت خودروسازی و تکنولوژی، نوبت گرفتن لیموزین‌های جدید رئیس جمهوری آمریکا رسیده است.

بنابر گزارش خبری فاکس نیوز سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا لیموزین جدید ترامپ را تحویل گرفته و به زودی این خودرو رونمایی خواهد شد. هیئت مدیره رسمی کادیلاک نیز در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که لیموزین‌های رئیس جمهوری ساخته شده و به دست خریدارانش رسیده‌اند. به نظر یکی از افراد مشغول به کار در سرویس مخفی ایالات متحده این وسیله نقلیه جدید از همه نظر کامل و بی‌نقص است. در این برنامه ساخت لیموزین‌های جدید با تمام امکانات و امنیت‌های فوق‌العاده از سوی کادیلاک تحویل داده شده‌اند. جالب است بدانیم که از سال ۱۹۹۳ میلادی برند کادیلاک لیموزین‌های هر رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا را تولید کرده است.

لیموزین‌های جدید به احتمال زیاد تا اواخر تابستان سال جاری وارد خیابان‌ها و جاده‌های آمریکا می‌شوند و در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت. در ۱۲ ماه گذشته لیموزین‌های جدید رئیس جمهوری در آزمایشات بسیاری شرکت داده شده‌اند. به علاوه قرارداد همکاری جنرال موتورز با سرویس مخفی آمریکا برای ساخت این وسیال نقلیه حدود ۱۵.۸ میلیون دلار هزینه برداشته است که نسبت به دیگر کشورها زیاد رقم چشمگیری به نظر نمی‌رسد. به احتمال زیاد لیموزین جدید شباهت بسیار زیادی به مدل کادیلاک CT6 خواهد داشت که می‌تواند در حمله‌های شیمیایی، بالستیک و انفجاری مقاومت از خود نشان دهد. نظر شما درباره ساخت خودروهای رئیس جمهوری کشورهای مختلف چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا