مکمل بنزین
گوناگونخبر

پارس‌خودرو هم گران کرد؛ استپ‌وی 61 میلیون تومانی!

موج گرانی خودروهای داخلی و خارجی از اوایل اسفند ماه سال گذشته شروع شده و هنوز هم ادامه دارد. تولید کنندگان خودرو به دلایل گوناگون قیمت محصولات خود را افزایش داده و خریداران به ناچار از این پس باید مبلغ بیشتری برای خرید خودروی مورد نظرشان پرداخت کنند.

در همین رابطه شرکت پارس‌خودرو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا قیمت برخی از محصولات خود را افزایش داده است. برهمین اساس قیمت ساندرو استپ‌وی اتوماتیک از 55 میلیون و 790 هزار تومان به 61 میلیون تومان رسیده و برای خرید نسخه دنده‌ای این خودرو باید 53 میلیون و 877 هزار تومان پرداخت کرد.

همچنین قیمت خودروهایی همانند ساندرو اتوماتیک و دنده‌ای نیز تا 4 میلیون تومان افزایش داشته است. علاوه بر این پارس تندر هم حدود یک میلیون تومان گران شده و فقط تندر 90 پارس‌خودرو با قیمت پیشین عرضه خواهد شد.

اما قیمت محصولات برلیانس چین هم دست خوش تغییراتی شده و تمام محصولات این کمپانی چین در ایران را باید با 4 تا 5 میلیون تومان افزایش قیمت خریداری کرد.

نکته مهم درباره قیمت‌های جدید محصولات پارس‌خودرو این است که خریدارانی که محصولات مذکور را پیش خرید کرده بودند؛ حالا باید مطابق با لیست قیمت‌های جدید پارس‌خودرو با این شرکت تسویه حساب کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا