Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط پیش فروش پیکاپ فوتون TUNLAND اعلام شد (اردیبهشت 97)

گروه خودروسازی ایران‌خودرو اردیبهشت ماه پرکاری را پشت سر گذاشته و طرح‌های فروش مختلفی را با تخفیف‌های قابل توجه به مشتریان ارائه نموده است که از جمله آن طرح‌های فروش فیروزه‌ای، طرح پیش فروش محصولات ایرانی و طرح پیش فروش محصولات شاسی بلند این گروه خودروسازی هستند که در جدیدترین اطلاعیه صادر شده توسط این گروه خودروسازی، جدیدترین شرایط پیش فروش پیکاپ فوتون TUNLAND را اعلام شد.

پیکاپ فوتون TUNLAND

به گزارش چرخان، در اطلاعیه صادر شده توسط ایران‌خودرو آمده است که مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند به سایت و نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سرتاسر کشور مراجعه کنند. این طرح فروش از امروز آغاز شده و تا زمانی که ظرفیت این پیش فروش تکمیل شود ادامه خواهد داشت.

این طرح پیش فروش به دو صورت تک ودیعه ‌ای و دو ودیعه‌ای به مشتریان عرضه شده است و مشتریان می‌توانند از تخفیف کالای ایرانی ایران‌خودرو بهره‌مند شوند. از دیگر شرایط پیش فروش پیکاپ فوتون TUNLAND می‌توان به پرداخت یک میلیون تخفیف اشاره کرد که در صورت پرداخت مابه‌التفاوت مبلغ قطعی خودرو و مبلغ پیش پرداخت و تحویل خودرو به او تعلق خواهد گرفت. مشتریانی که از خرید منصرف می‌شوند و یا خارج از زمان تعیین شده در دعوتنامه اقدام به واریز مابه‌التفاوت می‌کنند امکان استفاده از این تخفیف را نخواهند داشت.

 

1 نظر
  1. فرشاد می گوید

    دیزلی یا بنزینی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.