مکمل بنزین
مقایسهگوناگون

رقابت جذاب تیوولی و هاوال H2؛ چه کسی پیروز میدان خواهد بود؟!

بازار ایران به قدری برای خودروسازهای دنیا بکر است که هر محصولی از برندهای بزرگ دنیا می‌تواند در بازار ایران خودنمایی کرده و فروش بالایی را تجربه نماید. البته بازار ایران به یک فاکتور دیگر نیز توجه دارد و آن قیمت محصولات است که در صورت پایین بودن آن فاکتور بسیار تاثیرگذاری در فروش خودرو شده و رکوردهای بسیار عجیبی را به ثبت برساند. یکی از خودروهای خوبی که به تازگی با همکاری گروه بهمن وارد کشور شده است، خودرو هاوال H2 است که پیش بینی‌ها از فروش بالای این خودرو در کشورمان دارد.

به گزارش چرخان، هاوال H2 که جزو خودروهای بسیار با کیفیت چینی است در روزهای آتی وارد بازار ایران خواهد شد و به نظر بسیاری از کارشناسان خودرو بسیاری از معاملات بازار خودروهای خارجی را بهم خواهد ریخت و بازار بعضی از خودروهای هم رده را کساد می‌کند. البته این تعاریف اغراق نیست و از جمله شواهد ما حضور شرکت هاوال از زیرمجموعه‌های شرکت گریت‌وال است که سابقه بسیار روشن و مثبتی در ایران داشته و مشتریان ایرانی از این برند خاطره خوبی دارند.

گروه خودروسازی بهمن از شنبه آتی هاوال H2 را به بازار عرضه خواهد کرد و قیمت بی نظیر این خودرو که 95 میلیون و 890 هزار تومان تعیین شده است، باعث خواهد شد بسیاری از خودروهای چینی و کره‌ای هم رده از برندهای مختلف از جمله تیوولی وارد چالش بزرگی شده و مشتریانی که قصد خرید خودرو در رده قیمت 100 میلیون تومان دارند به یک گزینه جدید و شاید بهتر دسترسی پیدا می‌کنند که از یک مجموعه خوشنام چینی وارد بازار کشور شده است.

جالب است بدانید که هاوال H2 لقب پرفروش‌ترین خودرو در رده خودروهای SUV را به خود اختصاص داده است و از جمله خودروهای محبوب در کشور بزرگ چین است. طبق برنامه ریزی‌های که توسط یکی از مسئولین شرکت هاوال در نشست خبری ماه گذشته در محل شرکت بهمن برگزار شد، گفته شد این خودرو با عرضه زیاد و با قیمت مناسب قرار است بازار ایران را تسخیر کرده و به رده‌های بالای فروش در سال 97 تبدیل شود.

هاوال H2

اینکه هاوال H2 با تیوولی مقایسه می‌شود وقتی جالب تر می‌شود که با وجود کمتر بودن امکانات فنی و تفریحی این خودرو نسبت به اچ2 قیمت بسیار بالاتری نسبت به این خودروی تازه وارد دارد. تفاوت قیمت 50 میلیون تومانی اچ2 با تیوولی از جمله تفاوت‌هایی است که باعث می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور مسئولین فروش تیوولی در ایران باید به دنبال راهکارهای جدید برای فروش محصول پرطرفدار خود باشند.

هاول H2 از امکانات فراوانی نیز بهره‌مند است. امکاناتی مانند لاستیک‌های 18 اینچی، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، برف پاک اتوماتیک، چراغ های ال‌ای‌دی برای روشنایی در طول روز و شب، سنسور پارک دنده عقب، دوربین عقب، سنسور باران، برف پاکن عقب، آنتن کوسه ای، سیستم تنظیم و هشدار باد و فشار لاستیک‌ها، سانروف، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، سیستم کنترل آب و هوای هر منطقه، سیستم ناوبری ماهواره‌ای با قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث که قطعا رانندگی لذت بخشی را به وجود می‌آورند.

در ادامه و در این جدول می‌توانید تفاوت‌های این دو خودرو را مشاهده کرده و به صحت ادعای ما مبنی بر اینکه اچ2 قابلیت رقابت جدی با بسیاری از خودروهای گران‌تر را دارد، پی ببرید:

هاوال H2

به سوپر گروه هاوال H2 در تلگرام ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. تیولی مربوط به شرکت سانگ یانگ که شرکتی کره ای است می باشد نه شرکتی چینی. تیولی از نظر کیفیتی نسبت به هاوال بهتر است گرچه هاوال نیز خودرویی با کیفیت محسوب می شود.

  2. سلام وقت بخیر.
    نویسنده عزیز !:تیولی مال شرکت سانگ یانگ کره جنوبی میباشد نه خودرو چینی.
    لطفا در دادن اطلاعات دقت بیشتری بفرمایید .
    باتشکر

  3. من این خودرو را دیروز دیدم. واقعاَ معلومه با این کیفیت و امکانات ، قیمت پایین آن فقط برای جذب بازار ست مطمئناَ هاوال H2 ارزشی حدود ۱۲۰-۱۳۰ میلیون را بدون اغراق دارد. و رقیب جدی برای خودروهای هم رده خودش است.

  4. سلام و خسته نباشید خدمت همگی دوستان.
    من گله ای داشتم نسبت به عزیزانی که نظر میدن. متاسفانه همچنان مردم تمام اجناس چینی رو دست پایین میگیرن که البته حق دارن ولی من پیشنهاد میکنم تست درایو ها و ویدیو های مربوط به هاوال رو حتما ببینید. واقعا با این قیمت ماشین به رقیبی هست و تو جاده و سربالایی هم کم نمیاره. قدرت موتور و کیفیت ساخت و ایمنیش هم انصافا عالیه

  5. سلام . باتوجه به اینکه اکثر کمپانی های چینی فعال در ایران خودروهای دارای کیفیت پایین هستند و تا حدی میشه مردم حق داد نسبت برند چینی بدبین باشند که خودم هم جز همین دسته ام ولی انصافا بعد از بازدید و تست درایو هاوال اچ ۲ ، نظرم خیلی نسبت به این برند عوض شد ، توی این خودرو کاملا مشخصه که کمپانی تا حد امکان کیفیت و رضایت مشتری براش اهمیت داره البته یه سری نشونه هایی هنوز توی این خودرو هست که نشان از چینی بودن داره ولی درمجموع نسبت به قیمت پرداختی میشه گفت فعلا عالیه .

  6. سلام . هاوال h2 ماشین با کیفیتی هست و چون چینی هست دلیل بر این نمیشه ک قبولش نداشت .ما ماشین هاوال h2را خریدیم و تا ابان به دستمون میرسه ولی خب با این اوضاع کشور و گرونی قطعا قیمت این خودرو از ۱۱۰ میلیون به ۱۳۰ یا ۱۴۰ رسیده . اگرشما هم قصد خرید هاوال رو دارید از شرکت کروز باید تو سایتش ثبت نام کنید و ۵۰ میلیونو اول بدید و بقیه رو موقه تحویل ماشین بگیرید . پدر من تو شرکت کروز شاغل هست و اطلاعات دقیق ترو اون داره . ولی خب یوتیوب خیلی فیلم های بیشتری از هاوال داره
    به نظر من منتظر هاوال h6 بمونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا