مکمل بنزین
بازارچه

نگین خودرو قیمت رنو تلیسمان و رنو کولئوس را کاهش داد! (اردیبهشت 97)

در حالیکه بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی این روزها به دلیل نوسانات نرخ ارز بخشنامه‌های روزانه افزایش قیمت خود را اعلام می‌کنند، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو در ایران که در روزهای گذشته فروش با قیمت قطعی محصولاتش را موقتا متوقف کرده بود، در اطلاعیه جدید خود از کاهش قیمت رنو تلیسمان و رنو کولئوس خبر داد که موجب تعجب اهالی بازار خودرو شد.

رنو تلیسمان

به گزارش چرخان، در اطلاعیه صادر شده توسط نگین خودرو قیمت جدید تلیسمان با کاهش 4 میلیون تومانی روبرو شده و با قیمت 271 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. رنو کولئوس دیگر خودروی پرفروش این شرکت نیز با کاهش قیمت 4 میلیون تومانی با رقم 325 میلیون تومان به متقاضیان خرید این خودرو عرضه می‌شود.

گفتنی است که قیمت‌های جدید از امروز به همه نمایندگی‌های نگین خودرو در سرتاسر کشور اعلام شده است و مشتریان می‌توانند کما فی السابق نسبت به خرید محصولات این شرکت با قیمت قطعی اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که خودروهای مذکور با مدل 2018 به مشتریان عرضه می‌شود و سایر مدل‌های موجود شامل این تغییر نمی‌شوند. بدین ترتیب شرایط فروش نگین خودرو که در روزهای اخیر متوقف شده بود، به جریان افتاده و طبق شرایط اعلام شده قابل استفاده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا