مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار (اردیبهشت 97)

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که این روزها شدیدا تحت فشارهای رسانه‌ای در مورد افزایش قیمت‌های اعمال شده در محصولات پارس خودرو است و همچنین زمزمه‌هایی در مورد افزایش قیمت محصولات اصلی خود است، با کاهش عرضه‌ای که در محصولاتش اعمال نموده، موفقیت چندانی در بازار کسب نکرده و در جدیدترین تغییراتی که محصولات سایپا در بازار داشته‌اند، کاهش قیمت شدیدی در محصولات اصلی این شرکت مشاهده می‌شود.

در ادامه به گزارش قیمتی از محصولات سایپا می‌پردازیم که نیمه بالایی لیست قیمت محصولات این شرکت به دلیل کاهش قیمتی که در هفته گذشته داشتند قرمز بوده و نیمه پایینی این لیست قیمتی نیز افزایش قیمت‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند که بعضا این افزایش قیمت‌ها اندک و در بعضی از موارد بسیار زیاد بوده است.

در حالی که قبل از نوروز خودرویی مانند 111 حتی به نزدیکی 25 میلیون تومان رسیده بود در حال حاضر با نقدینگی 23 میلیون و 500 هزار تومان قابل خریداری است و دیگر محصولات خانواده پراید نیز کاهش قیمت داشته‌اند.

البته آریو 1600و سراتو 2000 آپشنال به دلیل افزایش قیمتی که سایپا در نرخ اعلامی خود داشت و زمزمه های افزایش قیمت احتمالی در آینده با افزایش قیمت بالایی روبرو شدند که در ادامه قابل مشاهده است:

محصولات سایپا

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام دوست عزیزم
    من هم به تازگی تیبا خریدم و خیلی از انتخابم راضی هستم.
    چجوری میتونم توی گروه تلگرامی تیبا عضو بشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا