مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات پارس خودرو در کارخانه و بازار (اردیبهشت 97)

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی پارس خودرو که روز گذشته با اعلام بخشنامه افزایش قیمت محصولاتش سرو صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرده بود از این بخشنامه عقب نشینی کرد و قیمت‌های اعلام شده را باطل کرده و نرخ‌های اعلامی را به قیمت‌های سال 96 بازگرداند ولی عملا به دلیل عدم وجود فروش و تحویل فوری محصولات این شرکت، قیمت محصولات پارس خودرو تحت تاثیر این افزایش قیمت بوده و افزایش قیمت‌های اعلامی در بازار اعمال شده و کاهش قیمت خاصی در آنها صورت نگرفته است.

محصولات پارس خودرو

نکته جالب در مورد لیست محصولات پارس خودرو عدم وجود رنگ قرمز در آن است که نشان دهنده عدم کاهش قیمت محصولات این شرکت بوده و اغلب محصولات پرفروش و پرطرفدار این شرکت شامل افزایش قیمت‌های چند میلیون شده‌اند که دو خودروی قیمت ثابت این لیست نیز خودروهای کم طرفدار بازار هستند که بازار خوبی برای آنها وجود ندارد.

بیشترین افزایش قیمت در محصولات پارس خودرو در خانواده ساندرو صورت گرفته که اغلب شامل افزایش قیمت‌های بالای 5 میلیون تومان شده‌اند و بازار طبق قیمت‌های جدیدی اعلامی پارس خودرو روی محصولات نرخ‌گذاری می‌کند. از دیگر محصولات این شرکت زیرمجموعه سایپا می‌توان به خانواده تندر اشاره کرد که شامل افزایش قیمت 2 میلیون تومانی شدند.

به نظر می‌رسد سیاست پارس خودرو برای افزایش قیمت محصولاتش در بازار موثر بوده و به زودی شورای رقابت را برای افزایش نرخ رسمی محصولاتش قانع خواهد کرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا