مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات کرمان موتور در کارخانه و بازار (اردیبهشت 97)

به گزارش چرخان، یکی از شرکت‌های خودروسازی داخلی که البته به مونتاژ محصولات شرکت‌های خودروسازی خارجی می ‌پردازد که عمده محصولات آن را خودروهای چینی تشکیل می‌دهند، گروه خودروسازی کرمان موتور است که در اکثر محصولات این شرکت شاهد افزایش قیمت بوده ‌ایم. در ادامه به گزارش قیمت محصولات کرمان موتور می‌پردازیم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

به طور کلی در محصولات کرمان موتور صرفا دو محصول از برند لیفان این شرکت شامل افزایش نشده و با قیمت‌های هفته گذشته خرید و فروش می‌شوند. نکته جالب در مورد محصولات لیفان این شرکت این است که از جمله معدود محصولاتی هستند که قیمت بازار آنها از قیمت شرکت ارائه دهنده کمتر بوده و با فاصله چند میلیون تومانی در بازار مورد معامله قرار می‌گیرند.

محصولات کرمان موتور

پرطرفدارترین محصولات این شرکت را گروه خانواده جک تشکیل میدهند که اغلب با فاصله چند میلیون تومانی نسبت به قیمت کارخانه معامله می‌شوند و طرفداران زیادی در بازار دارند ولی در مورد دیگر محصولات این شرکت از جمله هیوندای اکسنت که تولید داخل این شرکت است، افزایش قیمت قابل توجهی را شاهد بودیم.

دیگر محصولات از برند هیوندای شرکت کرمان موتور نیز با افزایش قیمت چند میلیون تومانی نسبت به هفته‌های گذشته روبرو شده و در حال حاضر با قیمت‌های بالاتری مورد معامله قرار می‌گیرند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا