مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات کیا در بازار تهران (اردیبهشت 97)

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی این روزها شدیدا تحت تاثیر قیمت دلار بوده و در این بین محصولات کیا توسط نمایندگی رسمی این برند در ایران به صورت روزانه در حال افزایش قیمت هستند و خبر افزایش قیمت روزانه محصولات این شرکت تیتر اول بسیاری از سایت‌ها و رسانه‌های اقتصادی شده است. این افزایش قیمت‌ها که به دلیل افزایش نرخ ارز عنوان شده است در بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی بسیار کمتر بوده و عدم نظارت‌ها باعث افزایش قیمت‌های بی حساب  کتاب در محصولات کیاموتورز شده است.

در این مطلب قصد داریم به گزارشی از بازار خودروهای خارجی تهران بپردازیم که در آن محصولات کیا را مورد بررسی داده‌ایم. گفتنی است که به دلیل افزایش قیمت‌های روزانه معامله اندکی در این خودروها انجام می‌شود.

محصولات کیا

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید همه محصولات کیاموتورز در ایران شامل افزایش شده اند و نسبت به هفته گذشته، هر کدام از محصولات این شرکت با افزایش قیمت چند میلیون تومانی روبرو شده و به دلیل همین افزایش قیمتهای روزانه، عرضه محصولات این شرکت در بازار نیز کاهش یافته و تقاضای موجود باعث شده است که ساز افزایش قیمتها بیش از پیش کوک شوند.

در بین محصولات کیا سراتو و اسپورتیج بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده اند و ثبت افزایش قیمت حدود 20 میلیون تومانی در هفته گذشته از جمله تغییراتی است که در اسپورتیج تجربه شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا