مکمل بنزین
خبر

آخرین قیمت محصولات هیوندای در بازار تهران (اردیبهشت 97)

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی یکی از گنگ‌ترین بازارهایی است که به دلیل وابستگی شدید به نرخ ارز در کما رفته و افزایش قیمت شرکت‌های واردکننده نیز به یک مشکل بزرگ برای اندک خریداران و فروشندگان بازار تبدیل شده است. شرکت‌های واردکننده در حالی دست به افزایش قیمت می‌زنند که دولت متعهد شده است به تمامی نیازهای ارزی کشور با نرخ 4200 تومان پاسخ داده و بدین ترتیب هزینه بسیاری از واردکنندگان کاهش خواهد یافت. از جمله برندهای معتبر حاضر در بازار کشور که شامل افزایش قیمت شده است، محصولات هیوندای است که بدون استثنا افزایش قیمت چندمیلیون تومانی نسبت به هفته گذشته را ثبت کرده‌اند.

در ادامه گزارش قیمت محصولات تویوتا را مشاهده می‌کنید که همگی با افزایش قیمت روبرو شده و سانتافه و خانواده سوناتا جزو خودروهایی هستند که بیشترین افزایش قیمت را ثبت کرده‌اند. در خانواده سوناتا افزایش قیمت حدود 20 میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته ثبت شده است و سانتافه نیز افزایش قیمت بیش از 10 میلیون تومانی را در بازار خودروهای خارجی تهران داشته است.

توسان نیز در دو مدل ارائه شده با افزایش قیمت حدود 8 میلیون تومانی روبرو شده و با قیمت‌های زیر به فروش می‌رسد.

محصولات هیوندای

گفتنی است که واردکنندگان محصولات هیوندای در روزهای اخیر قیمت رسمی محصولات را افزایش داده‌اند و عرضه توسط واردکنندگان رسمی بسیار کاهش یافته است و عدم تعادل در عرضه و تقاضای بازار به افزایش روز افزون قیمت محصولات این برند معتبر منجر شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا