مکمل بنزین
بازارچه

آخرین لیست قیمت محصولات رنو در بازار تهران (اردیبهشت 97)

به گزارش چرخان، یکی از شرکت‌های بزرگ واردکننده خودروهای خارجی که در روزهای اخیر در صدر اخبار رسانه‌های اقتصادی گرفته است و لیست قیمت‌های اعلامی آن شدیدا مورد توجه قرار می‌گیرد، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه در کشورمان است که فروردین ماه پرنوسانی را پشت سر گذاشته و با توجه به نوسانات اخیر نرخ ارز در کشورمان با توقف در فروش فوری محصولاتش بر خلاف سایر شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی توانست از افزایش قیمت روزانه خودروهای خود جلوگیری نماید.

در این مطلب قصد داریم با توجه به نوسان‌های صورت گرفته در محصولات رنو در بازار تهران به آخرین قیمت محصولات این شرکت در بازار پرداخته و تغییرات آن را نسبت به هفته‌های گذشته بررسی کنیم که البته افزایش قیمت در محصولات این برند فرانسوی مثل اکثر برندهای خارجی خبر کلی است که می‌توانیم بگوئیم.

محصولات رنو

از جمله تغییرات مهم قیمت محصولات رنو در بازار تهران افزایش قیمت دو خودروی پرفروش این شرکت که به تازگی توسط نگین خودرو در حال فروش بوده ولی بازار به این فروش توجه خاصی نکرده و به دلیل افزایش قیمتی که هفته گذشته توسط نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو در کشورمان اطلاع رسانی شد، کماکان قیمتهای بازار با افزایش قیمت هماهنگ بوده و مشاهدات نشان میدهد کماکان قصدی برای کاهش آنها وجود ندارد.

اهالی بازار می گویند که کمبود عرضه توسط فروشندگان دلیل اصلی افزایش قیمت محصولات رنو بوده و در صورتیکه نمایشگاه داران و همچنین شرکت رسمی واردکننده بتوانند عرضه خوبی را داشته باشند، در روزهای آتی شاهد کاهش قیمت محصولات این برند فرانسوی در ایران خواهیم بود.

گفتنی است که روز گذشته شرایط فروش نقدی با قیمت قطعی محصولات رنو توسط نگین خودرو اعلام شد که این محصولات با تخفیف 4 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا