Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آخرین لیست قیمت محصولات میتسوبیشی و نیسان در بازار تهران (اردیبهشت 97)

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی که در فروردین ماه با نوسانات و تلاطم بازار ارز مواجه شده بود با ورود به اردیبهشت ماه تعادل نسبی به خود گرفته است ولی هنوز حجم معاملات به حد مطلوب نرسیده و بسیاری از فعالان بازار از رکود عمیق این بازار صحبت می‌کنند و دلیل اصلی آن را عدم اطمینان از نرخ ارز و قیمت خودروها و همچنین ابهامات تعرفه واردات خودروهای خارجی بیان می‌کنند. در این بین محصولات دو برند معتبر بازار یعنی میتسوبیشی و نیسان دچار تغییرات اندکی شده و با قیمت‌های نزدیک به قیمت قبل از نوروز 97 معامله می‌شوند که در ادامه به گزارشی از قیمت محصولات میتسوبیشی و نیسان در بازار تهران می‌پردازیم.

محصولات میتسوبیشی

نکته قابل توجه در مورد قیمت محصولات نیسان در این گزارش قیمتی کاهش قیمتی است که در محصولات این برند وجود دارد که بر خلاف اکثر برندهای خارجی که شامل افزایش قیمت‌های بسیار زیادی شده‌اند، محصولات نیسان در ایران طی هفته گذشته نه تنها افزایش قیمتی را شامل نشده بلکه دچار کاهش قیمت شده‌اند.

اما در مقابل محصولات میتسوبیشی اغلب با افزایش قیمت مواجه شده‌اند و تنها محصول کاهش قیمت یافته از این برند اوتلندر هیبریدی مدل 2018 است که با کاهش قیمت 4 میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته روبرو شده و با قیمت 320 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

گفتنی است که شرکت آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران در حال حاضر طرح‌های متنوع بهاری را برای فروش محصولات این شرکت برقرار کرده است که در بخش شرایط فروش چرخان قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.