مکمل بنزین
بازارچه

آخرین قیمت محصولات ‌دی‌اس، فولکس‌واگن و سانگ یانگ در بازار تهران (اردیبهشت 97)

به گزار چرخان، بازار خودروهای خارجی این روزها به دلیل شراکت‌هایی که معمولا شرکت‌های خارجی با شرکای ایرانی منعقد می‌کنند دستخوش تغییرات بسیار زیادی می‌شود و خودروهایی که معمولا با فروش بالا روبرو می‌شدند در حال حاضر با کاهش شدید قیمت روبرو شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به محصولی از شرکت سانگ یانگ اشاره کرد که پرفروش‌ترین خودروی این شرکت یعنی تیوولی با اعلام جزئیات فروش هاوال H2 دچار کاهش فروش شده است. در ادامه قصد داریم به گزارشی از آخرین قیمت محصولات ‌دی‌اس، فولکس‌واگن و سانگ یانگ در بازار تهران بپردازیم و تغییرات آنها را بررسی نمائیم.

محصولات فولکس‌واگن - دی اس - سانگ یانگ

از نکات مهم این لیست قیمت کاهش قیمت همگی محصولات شرکت دی‌اس است که به تازگی در بعضی از محصولات خود افزایش قیمت اندکی را اعمال کرده است. محصولات این خودروساز لاکشری فرانسوی برخلاف اکثر برندهای خودروسازی خارجی که افزایش قیمت‌های بسیار زیادی را تجربه نموده‌اند، کاهش قیمت داشته و حتی به نسبت قیمت‌های مذکور در لیست قیمت نیز معاملاتی با قیمت‌های کمتر در بازار صورت می‌گیرد.

اما در مقابل محصولات سانگ یانگ توامان عملکرد متفاوتی در بازار دارند و افزایش و کاهش و ثبات قیمت در محصولات این شرکت دیده می‌شود.

محصولات فولکس واگن نیز همانند بسیاری از برندهای خودروی خارجی شامل افزایش قیمت شده‌اند که بیشترین افزایش قیمت در فولکس‌واگن تیگوان رخ داده است که نسبت به هفته گذشته، افزایش قیمت حدود 15 میلیون تومانی را تجربه کرده است. گفتنی است شنیده می‌شود که به زودی نماینده رسمی محصولات فولکس واگن در ایران، نسبت به ارائه شرایط جدید فروش این دو محصول پرطرفدار اقدام خواهد کرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا