مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی شاسی بلند جدید دانگ فنگ با نام Fengxing X5S

بااینکه چند سالی بیشتر نیست که چین وارد صنعت جهانی خودرو و بازار سودآورش شده است اما در طی همین مدت کم نیز با کپی‌برداری از محصولات معتبر جهانی و همچنین سرمایه‌گذاری‌های زیاد شرکت‌های چینی در خرید خودروسازی‌های دیگر جهان، هم در بحث طراحی و هم فنی به پیشرفت‌های قابل قبولی برسد.

این بار نیز با یک شاسی‌بلند جدید چینی از شرکت دانگ فنگ به نام فنگشینگ Fengxing X5S روبرو هستیم. شاسی‌بلند قرمزرنگی که شاهد آن هستید قرار است در نمایشگاه خودرویی پکن چین رونمایی شده و تا اواخر 2018 نیز در بازار چین عرضه شود.

این شاسی‌بلند جدید چینی قرار است با یک موتور جدید 1.6 لیتری توربو باقدرت 204 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتون متر عرضه شود. قدرتی که از طریق یک جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه (DCT) به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

در قسمت داخلی نیز می‌توان گفت باوجود نقطه‌ضعف‌هایی در ترکیب رنگ، جنس مواد مصرفی و نسبتاً ساده بودن آن، یک صفحه‌نمایش 12 اینچی به همراه سیستم‌های دیجیتال کمک‌راننده می‌توانند نقطه قوتی برای این طراحی بی‌حال باشند.

نکته‌ی دیگری که در مورد این چینی تازه‌وارد وجود دارد یک نام انگلیسی برای آن است. نامی که شرکت دانگ فنگ تصمیم گرفته Forthing باشد. این کلمه نشان اهداف این شرکت چینی برای جهانی‌شدن برندش و همچنین نامی در بین نام‌های بزرگ پیدا کردن است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا