Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جزئیاتی از ورود پیکاپ میتسوبیشی آمیکو به بازار ایران + عکس و قیمت

این روزها صنعت خودروسازی کشور شاهد ورود محصولات جدید به بازار خودروهای وارداتی و همچنین ورود خودروهای نو به خط تولید بسیاری از شرکت‌های داخلی است که توسط مقام‌های رسمی کشور افتتاح می‌شوند و خبر ورود آنها به بازار رسانه‌ای می‌شوند که در جدیدترین حضور رئیس جمهور کشورمان در آذربایجان شرقی، خط تولید یکی از وانت پیکاب‌های بسیار قدرتمند به نام پیکاپ میتسوبیشی آمیکو افتتاح شد که به نظر می‌رسد سهم خوبی از بازار هم‌رده‌های خود کسب کند.

به گزارش چرخان، روز گذشته رئیس جمهور کشورمان در آذربایجان شرقی و در منطقه ارس از خط مونتاژ پیکاپ میتسوبیشی آمیکو بازدید کرده و رسما خط تولید این خودرو افتتاح شد. این خط تولید توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی تامین سرمایه شده و با سرمایه‌ای در حدود 62 میلیارد تومان از این به بعد به تولید این خودرو خواهد پرداخت.

پیکاپ میتسوبیشی آمیکو

از دیگر مشخصات و ویژگی‌های راه اندازی این خودرو می‌توان به تولید سالانه بیش از 30 هزار خودرو اشاره کرد که برای 500 نفر در منطقه ارس اشتغال زایی کرده و انواع خودروهای یک و دو کابین با قدرت کشندگی متنوع را به بازار خودروهای کاری ایران وارد می‌کند.

تقی زاده رئیس هیات مدیره آمیکو در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت: ما در حال حاضر ظرفیت تولید 65 هزار خودرو در سال را داریم که روزانه 32 خودرو تجاری و 72 خودروی سبک تولید می‌کنیم. ما در حال حاضر دارای یک سالن 10 هزار متری برای رنگ خودروها و تولید پیکاب و خودروهای تجاری هستیم.

وی در مورد مشخصات و ویژگی‌های پیکاپ میتسوبیشی آمیکو نسبت به رقبایش در بازار گفت: از مزیت‌های این خودرو نسبت به تویوتا هایلوکس این است که جایگیری فنرهای این خودرو را از کمی عقب‌تر از اتاق در نظر گرفتیم تا خشکی جابجایی‌هایی که وجود دارد حذف شده و فضای داخل اتاق در مقابل ضربات نرم‌تر برخورد کند.

پیکاپ میتسوبیشی آمیکو

تقی زاده رئیس هیات مدیره آمیکو که خط تولید این خودرو را برعهده دارد، در ادامه با اشاره به دیگر مشخصات فنی این خودرو گفت: این خودرو نسبت به هایلوکس از ابعاد بزرگتری برخوردار است ولی این بزرگی نتوانسته قیمت آن را افزایش دهد چرا که قیمت این خودرو از هایلوکس ارزان‌تر است. قطعا سرنشینان این خودرو نسبت به هایلوکس راحت‌تر خواهند بود و عملکرد بهتری نسبت به رقیب احساس خواهند کرد.

وی در ادامه به مشخصات فنی این خودرو اشاره کرد و گفت: این خودرو از یک پیشرانه 2.4 لیتری که محصول شرکت میتسوبیشی است، بهره می‌برد. توان خروجی این پیشرانه چیزی در حدود 143 اسب بخار است. از دیگر مشخصات خودرو استفاده از یک نمایشگر 7 اینچی در داخل کابین و همچنین وجود دی‌لایت یا چراغ‌های روز است که همه چیز را برای یک عرضه خوب برای پیکاب تک کابین با نام آزار و پیکاب دو کابین با نام اسنا آماده می‌کند. قیمت پیکاب دوکابین چیزی در حدود 170 میلیون تومان عنوان شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.