Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رنو کلیو 2019 را در تصاویر جاسوسی جدید آن مشاهده کنید

رنو به دنبال به‌روزرسانی دو مدل از خودروهای خود، رنو کلیو و رنو توئینگو است. در حالی که تصاویر جاسوسی رنو توئینگو منتشر شده است شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از رنو کلیو 2019 نیز هستیم. این نسخه در حقیقت نسل پنجم رنو کلیو محسوب می‌شود.

خودرو موجود در این تصاویر به خوبی پوشانده شده‌ است بنابراین نمی‌توان در رابطه با طراحی آن اظهار نظر دقیقی کرد. با این وجود طراحی چراغ‌های جلو رنو کلیو 2019 آشنا به نظر می‎رسد. گفته می‌شود در طراحی این محصول از خودرو کانسپت رنو سیمبیوز الهام گرفته شده و بخش داخلی آن میزبان نمایشگر دیجیتال است.

نسخه کنونی رنو کلیو که در سال 2012 معرفی شده از طراحی مناسبی بهره می‌برد با این‌حال نسل جدید آن دارای فناوری‌های بیشتری است. انتظار می‌رود رنو در این محصول خود از فناوری سطح 1 خودروهای خودران استفاده کند. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که رنو کلیو 2019 در یک نسخه کاملا الکتریکی نیز معرفی و روانه بازار می‌شود.

در صورتی‌که رنو از فناوری‌های خودران در نسل جدید رنو کلیو استفاده کند می‌تواند در برابر رقبای خود همانند فورد فیستا و فولکس واگن پولو حرفی برای گفتن داشته باشد. استفاده از تکنولوژی‌های جدید در این محصول باعث می‌شود که با خودروی متفاوتی روبه‌رو شویم.

این دستگاه علاوه بر نسخه کاملا برقی در چند نسخه دیگر با موتورهای مختلف نیز در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. هم‌اکنون در نسل کنونی این خودرو از چندین موتور بنزینی 4 سیلندر و موتور دیزلی استفاده می‌شود. یکی از موتورهای این خودرو به صورت توربوشارژر بوده که می‌تواند سرعت رنو کلیو را در کمتر از 7 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

به نظر می‌رسد رنو کلیو 2019 از موتورهای مشابه با نسل کنونی خود بهره ببرد و این شرکت فرانسوی تنها بهبودهایی را در آن‌ها ایجاد کند. انتظار نمی‌رود که رنو برای این محصول خود موتور جدیدی را طراحی کرده باشد.

براساس گزارشات از این خودرو در ماه سپتامبر و در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی می‌شود بنابراین تا آن زمان اطلاعات بیشتری از رنو کلیو 2019 منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.