مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر داخل کابین چری تیگو ۸ منتشر شد

برند چینی چری برای اولین بار تصاویر داخل شاسی‌بلند چری تیگو ۸ را منتشر کرد. این شاسی‌بلند جدید به عنوان خودروی جدید پرچمدار چری محسوب می‌شود. در این تصاویر منتشر شده می‌تواند کابین ساده و در عین حال جذاب را دید که در جلوی کنسول پنل اطلاعات و سرگرمی دیجیتالی نصب شده؛ ابعاد این نمایشگر لمسی نسبت به خودروهای شاسی‌بلند فولکس‌واگن یا حتی رقیب چینی BYD نیز کوچک‌تر طراحی شده که یکی از نقاط ضعف تیگو ۸ به شمار می‌آید.

از سوی دیگر نمایشگر پشت فرمان راننده تنها سه عقربه شمار دارد که یکی از آنها در وسط بزرگ طراحی شده و دو عقربه شمار دیگر در سمت راست و چپ جای گرفته‌اند. به علاوه فرمان چرمی شاسی‌بلند تیگو ۸ بدون دکمه طراحی شده که به نوعی تحسین منتقدان را به همراه داشته؛ چرا که حواس راننده در حین رانندگی پرت نخواهد شد.

مسئولین چری درباره ابعاد نمایشگر لمسی که در وسط کنسول جلویی خودرو تعبیه شده، حرفی نزده‌اند ولی با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که این نمایشگر بیش از ۸ اینچ نخواهد بود. چری دکمه‌های سیستم تهویه خودرو را از نمایشگر لمسی جدا کرده، در صورتیکه در محصولات BYD تمام آپشن‌ها یکجا در صفحه نمایش لمسی تعبیه شده، کار گذاشته شده‌اند.

از سوی دیگر خبرهایی درباره ظاهر بیرونی چری تیگو ۸ و دیگر مشخصات این شاسی‌بلند به بیرون درز پیدا کرده است. چری تیگو ۸ مجهز به پیشرانه‌ قدیمی کار گذاشته در مدل‌های قبلی ۱.۵ لیتری توربو با قدرت خروجی ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر است که متصل به گیربکس دستی یا اتوماتیک ۶ سرعته شده و می‌تواند حداقل ۷ سرنشین را در خود جای دهد. یکی از ویژگی‌های بارز چری تیگو ۸ پنجره مشبک بزرگ مشکی است که در جلوی این شاسی‌بلند بیش از حد خودنمایی می‌کند.

به احتمال زیاد این خودروی شاسی‌بلند در سه رنگ مشکی، قرمز و طلایی به زودی وارد بازار چین می‌شود و بعد از آن هم امید است که وارد بازار کشورمان شود. نظر شما درباره شاسی‌بلند چری تیگو ۸ چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا