Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت و شرایط فروش دی اس 7 کراس‌بک (DS7 Crossback) در ایران اعلام شد

شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی و انحصاری کمپانی DS فرانسه در ایران، شرایط فروش جدیدترین و لوکس‌ترین خودروی خودش در کشور را اعلام کرد.

به گزارش وب‌سایت چرخان، در یک همایش خبری که پنجشنبه گذشته در ایزد شهر مازندران و محل گالری DD برگزار گردید، شرایط فروش این کراس اوور لوکس و زیبا به طور رسمی اعلام شد.

بر اساس اعلام رسمی آرین موتور، DS7 Crossback در دو تیپ Rivoli و Opera عرضه خواهد شد. این خودرو در مدل ریولی با قیمت قطعی 452 میلیون تومان و در مدل اپرا با بهای 459 میلیون تومان عرضه می‌گردد.

گفتنی است که تفاوت این دو تیپ تنها در نوع تودوزی و جنس چرم صندلی‌ها بوده و از نظر مشخصات فنی و آپشن، تفاوتی با یکدیگر ندارند.

بر این اساس، مشتریان دی اس 7 بایستی ابتدا 100 میلیون تومان پرداخت کرده، و سپس یک چک به ارزش 100 میلیون تومان دیگر، 90 روز پس از آن پرداخت کنند. مابقی قیمت خودرو که با احتساب سود مشارکت در نظر گرفته شده است، 242 میلیون تومان (برای مدل ریولی) و 249 میلیون تومان (برای مدل اپرا) بوده که در زمان تحویل دریافت خواهد شد.

سود مشارکت این خودروی لوکس 18 درصد بوده و موعد تحویل آن، 150 روزه در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که در مدل فروش مشارکتی، خریدار بایستی ابتدا 65 میلیون تومان پرداخت کرده و سپس در فواصل 45 روزه، دو چک 65 میلیون تومانی بدهد. در این مدل از فروش، تحویل خودرو 180 روز کاری در نظر گرفته شده و با سود مشارکت 18 و سود انصراف 15 درصدی عرضه می‌شود.

(برای مشاهده لیست زیر در ابعاد بزرگ، بر روی تصویر کلیک کنید)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.