مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیلی Bo Rui GE به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد

شرکت جیلی در نمایشگاه خودرو پکن از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. طراحی این محصول به گونه‌ای بوده که می‌توان انتظار داشت جیلی Bo Rui GE در بازارهای جهانی برای فروش عرضه شود.

جیلی Bo Rui GE اولین محصول این شرکت محسوب می‌شود که Peter Horbury وظیفه سرپرستی تیم طراحی آن را برعهده داشته است. این طراح در گذشته در شرکت‌های ولوو، لوتوس و LEVC مشغول به فعالیت بوده و هم‌اکنون تیم طراحی جیلی را مدیریت می‌کند.

Horbury در رابطه با طراحی جیلی Bo Rui GE اعلام کرده که از محصولات غربی کپی‌برداری نشده است و این خودرو تنها نشان‌دهنده تغییر در زبان طراحی خودروهای چینی است. او در ادامه گفت:

مصرف‌ کنندگان چینی نسبت به گذشته بالغ‌تر شده‌اند و خواهان خودروهایی با طراحی بهتر هستند. برای رضایت‌مندی مشتریان باید طراحی جدیدی را مورد استفاده قرار دهیم تا علاوه‌بر مشتریان چینی بتوانیم در بازارهای جهانی نیز جیلی را به نمایش بگذاریم.

این خودرو به موتور 1.5 لیتری مجهز شده که در نسخه پلاگین هیبریدی نیز عرضه می‌شود. وظیفه انتقال قدرت تولیدی موتور به چرخ‌های خودرو را یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک برعهده دارد. در داخل جیلی Bo Rui GE از یک مانیتور لمسی 12 اینچی استفاده شده است.

این خودرو زیبا سه ماه آینده در بازار چین عرضه می‌شود. پس از آغاز فروش این خودرو در کشور چین، جیلی آن را در بازارهای منتخب در سراسر جهان به فروش می‌رساند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا