Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش شاسی‌بلند بی‌وای‌دی S6 اعلام شد (اردیبهشت 97)

شرکت‌های خودروساز داخلی و شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی پس از نوسانات ارز در فروردین 97 به ثبات قیمتی رسیده‌اند و در حال حاضر با ارائه طرح‌های فروش متنوع و مختلف سعی در جذب مشتری دارند. کارمانیا یکی از شرکت‌های خودروساز داخلی است که در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش شاسی‌بلند بی‌وای‌دی S6 رونمایی کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کارمانیا که در سال دوم فعالیت خود قرار دارد در آخرین اطلاعیه‌ای که منتشر کرده است  جدیدترین شرایط فروش شاسی‌بلند بی‌وای‌دی S6 را اعلام نموده که در این طرح مشتریان می‌توانند از تسهیلات متنوع این شرکت با نرخ 0 تا 20 درصد استفاده کنند.

همچنین سود مشارکت در این طرح 17 درصد بوده و سود انصراف نیز 15 درصد تعیین شده است. مشتریان می‌توانند به صورت تک و دو ودیعه‌ای پرداخت‌های خود را به کارمانیا انجام دهند. همچنین طبق اعلام کارمانیا ظرفیت تعیین شده برای این طرح فروش محدود بوده و پس از پایان ظرفیت، ثبت نام بسته خواهد شد.

از نکات جالب این طرح فروش محدود شدن فروش اقساطی به کد ملی است که هر کد ملی صرفا یک امکان خرید اقساطی خواهد داشت ولی محدودیتی در طرح فروش نقدی وجود ندارد. موعد تحویل همگی خودروهای موجود در این طرح تیرماه سال جاری بوده و چک اقساط نیز به صورت سه ماهه از مشتری دریافت می‌گردد.

شاسی‌بلند بی‌وای‌دی S6

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.