مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین قیمت و شرایط فروش اقساطی پژو 508 مدل 2017 اعلام شد (اردیبهشت 97)

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش نقد و اقساطی خود رونمایی کرد که در آن پژو 508 مدل 2017 با قیمت 234 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. خریداران نقدی این خودرو می‌توانند از تخفیف 5 میلیون تومانی ایران‌خودرو بهره ببرند. این خودرو با رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی، خاکستری و ذغالی و با موعد تحویل 30 روزه فروخته خواهد شد.

شرایط فروش اقساطی پژو 508 مدل 2017

همچنین متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از تسهیلات این شرکت برای خرید پژو 508 استفاده کنند و با نقدینگی 114، 134 و 154 میلیون تومان اقدام به خرید این خودرو کنند. در نوع پیش پرداخت 154 میلیون تومانی مشتری می‌تواند مبلغ را به صورت دو مرحله‌ای به ایران‌خودرو پرداخت نماید.

مابقی مبلغ تمامی خودروها به عنوان تسهیلات به آنها ارایه می‌شود و نهایتا در اقساط 12 تا 24 ماهه باید در قالب چک به ایران‌خودرو بازگردانده شوند. موعد تحویل خودروها 30 روزه بوده و مشتری قادر به انتخاب رنگ از بین رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی، خاکستری و ذغالی خواهد بود.

از دیگر شرایط ذکر شده در این اطلاعیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش از طریق سیتریکس است و مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ اولیه در سایت اینترنتی، ثبت نام خود را نهایی کنند.
  • چک‌های صادر شده می‌بایست در وجه ایکاپ؛ شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو باشد.
  • خودروهای طرح اعتباری در رهن شرکت خواهد بود و مشتری می‌تواند با مراجعه به نمایندگی‌های منتخب ایکاپ، محصول خریداری شده را دریافت نماید.
  • ظرفیت ثبت نام محدود بوده و بدیهی است پس از اتمام آن، امکان ثبت نام در سیتریکس بسته خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شما که عرضه ندارین حتی مونتاژ بکنین لطفا ۲۰۰۸ مستقیم وارد بکنین که ما یک سال تو نوبت نباشیم فقط دروغ تحویل مردم می دین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا