Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش و پیش فروش ویژه سایپا برای نیمه شعبان اعلام شد + قیمت‌ها

گروه خودروسازی سایپا پس از اینکه قیمت محصولاتش را افزایش داد، در جدیدترین اطلاعیه خود جدیدترین شرایط فروش و پیش فروش محصولاتش را به مناسبت نیمه شعبان اعلام کرد که مشتریان می‌توانند از تسهیلات متنوع این شرکت که البته در مورد شرایط پیش فروشی موجود است، استفاده نمایند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین بخشنامه خود از شرایط فروش و پیش فروش نیمه شعبان رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند محصولاتی از جمله: سایپا 131، سایپا 132، سایپا 111، سایپا 151، تیبا بنزین‌سوز، تیبا دوگانه‌سوز، تیبا2، ساینا، آریو اتوماتیک، چانگان CS35 و سراتو را در این طرح خریداری نمایند.

فروش نیمه شعبان سایپا

موعد تحویل این خودروها در طرح فروش نقدی 30 روزه بوده و تنها خودروی با موعد تحویل 7 روزه و دارای شرایط اعتباری، آریو است که با تسهیلات 20 و 35 میلیون تومانی با نرخ بهره 20 و 22 درصد به مشتریان فروخته می‌شود. موعد بازپرداخت تسهیلات 18 و 24 ماهه است.

در طرح پیش فروش نقدی نیز مشتریان می‌توانند از سود مشارکت 15 تا 18 درصد بسته به محصولات مختلف استفاده کنند. سود انصراف نیز 12 تا 15 درصد تعیین شده و موعد تحویل خودروها تیر تا شهریور 97 ذکر شده است. مشتریان برای خرید این محصولات پیش پرداخت 6 تا 40 میلیون تومانی پرداخت می‌کنند و با توجه به محدود بودن ظرفیت تعیین شده برای این محصولات، مشتریانی که پرداخت سریع‌تری را ثبت کنند، در اولویت خواهند بود.

در طرح پیش فروش اقساطی نیز متقاضیان محصولات سایپا می‌توانند از تسهیلات 10 تا 35 میلیون تومانی سایپا به مناسب نیمه شعبان استفاده نمایند. برای همه خودروهای این طرح سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصد پرداخت می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.