مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

رامک خودرو قیمت جدید سانگ‌یانگ تیوولی را اعلام کرد (اردیبهشت 97)

تلاطم ارزی موجود در بازار باعث شده که بسیاری از شرکت‌های واردکننده و حتی شرکت‌های داخلی به این بهانه، قیمت محصولاتشان را بالا ببرند که در این بین دلیل شرکت‌های واردکننده منطقی به نظر می‌رسد. در جدیدترین خبر منتشر شده از سوی رامک خودرو، قیمت جدید سانگ‌یانگ تیوولی و شرایط فروش این خودرو اعلام شد.

به گزارش چرخان، شرکت رامک خودرو نماینده رسمی محصولات سانگ‌یانگ در جدیدترین اطلاعیه‌ای که منتشر کرده است، قیمت جدید سانگ‌یانگ تیوولی را اعلام نموده و جدیدترین شرایط فروش این خودرو را به نمایندگان خود ابلاع کرد.

نمایشگاه خودرو گرگان

قیمت جدید این خودرو که با مدل 2018 به مشتریان عرضه می‌شود، 136 میلیون و 141 هزار تومان با احتساب مالیات ذکر شده است که نسبت به قیمت قبلی این خودرو افزایش حدود 11 میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

طبق اعلام رامک خودرو آن دسته از مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند، می‌توانند با پرداخت 124 میلیون تومان (بدون مالیات) از تاریخ دهم اردیبهشت ماه اقدام به ثبت نام در طرح پیش فروش نمایند که موعد تحویل آن 150 روز کاری مشخص شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا