مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

بازار خودروی ایران هشتمین مارکت بزرگ رنو فرانسه شد

با اجرایی شدن برجام بسیاری از شرکت‌های خودروسازی دنیا برای ورود به ایران با شرکت‌های داخلی قرارداد همکاری منعقد کردند و حضور خود را بیش از پیش نمودند که رنوی فرانسه یکی از شرکت‌های بزرکی بود که توانست از این فرصت به نحو خوبی استفاده کرده و حضور و سهم خود را از بازار ایران گسترده نماید.

به گزارش چرخان، طبق اعلام رسمی شرکت خودروسازی رنو فرانسه، این شرکت در سه ماهه جاری میلادی توانسته بیش از 37 هزار دستگاه از محصولات خود را در بازار ایران به فروش برساند. همچنین آمارهای منتشر شده از بازار ایران، این عدد نشان می‌دهد که رنو فرانسه توانسته 8.28 درصد از بازار کشورمان را از آن خود نماید.

طبق آمار منتشر شده از سوی شرکت رنو این کمپانی در کشورهای فرانسه، روسیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، برزیل و آرژنتین بیشترین فروش را داشته و پس از این 7 کشور، بازار بزرگ ایران به هشتمین مارکت این کمپانی خودروسازی تبدیل شده است. همچنین طبق آمارهای منتشر شده از شرکت رنو در سه ماهه جاری میلادی بیش از 120 هزار خودرو به مقصد خاورمیانه، آفریقا و هند صادر شده است که بیش از 30 درصد این صادرات به بازار ایران بوده است.

از دیگر نکات قابل توجه در آمار منتشرشده از سوی این شرکت درآمد بسیار بالای آن است که در سه ماهه ابتدایی سال 2018 توانسته رقم 13 میلیارد و 155 میلیون دلار را کسب نماید. این رقم نسبت به سال گذشته رشد 0.02 درصدی را نشان می‌دهد که البته مطلوب سهامداران این شرکت نیست.

آمار فروش رنو فرانسه

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا