Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رامک خودرو قیمت جدید رکستون و کوراندو را اعلام کرد (اردیبهشت 97)

بازار ارز در یکماه گذشته شاهد تلاطم عجیبی بود و بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی به دلیل مشکلاتی که در تامین ارز داشته‌اند، اقدام به افزایش قیمت محصولاتشان نموده و بعضی از شرکت‌ها علی‌الخصوص نمایندگان برندهایی مثل کیا این افزایش قیمت‌ها را به صورت روزانه اعمال می‌نمودند. در جدیدترین خبر منتشر شده از سوی رامک خودرو، این شرکت نیز قیمت رکستون و کوراندو را افزایش داد.

به گزارش چرخان، شرکت رامک خودرو، نماینده انحصاری محصولات سانگ‌یانگ در ایران که روز گذشته بخشنامه افزایش قیمت تیوولی را به رسانه‌ها اعلام کرد، در جدیدترین اطلاعیه خود از افزایش قیمت رکستون و کوراندو، دو محصول پرطرفدار این برند خبر داد که البته افزایش قیمت اعمال شده نسبت به سایر برندهای خودروسازی متعادل ارزیابی می‌شود.

رکستون

رکستون مدل 2018 که با قیمت 330 میلیون و 815 هزار تومان به مشتریان فروخته می‌شد، در بخشنامه جدید 348 میلیون و 800 هزار تومان قیمت خورده است.

کوراندو 2018 نیز دیگر خودرویی است که با قیمت 239 میلیون و 800 هزار تومان از امروز به مشتریان فروخته خواهد شد. قیمت قبلی این خودرو 214 میلیون و 730 هزار تومان بود.

لازم به ذکر است مشتریان این شرکت می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های رامک خودرو نسبت به خرید محصولات سانگ‌یانگ با قیمت‌های جدید اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: رامک خودرو قیمت جدید سانگ‌یانگ تیوولی را اعلام کرد (اردیبهشت ۹۷)

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    نه مردم ایران نباید آشغال سوار بشند باید بهترین های روز با قیمت جهانی وارد بشه و مردم در رفاه باشند به امید روزی که مردم ایران خوشحال باشند و از زندگی راضی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.