مکمل بنزین
اپلیکیشنبرگزیده‌ها

معرفی و بررسی اپلیکیشن OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd

یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌هایی که این روزها مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد، اپلیکیشن‌های نقشه و مسیریابی است که در مارکت‌های مختلف اندرویدی وجود دارند و البته به دلیل استقبال بالایی که از آنها صورت می‌گیرد، برنامه نویسان مختلفی دست به کار شدند و طیف عظیمی از این برنامه‌ها را به بازار ارایه کردند. OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd یکی از این اپلیکیشن‌هاست که البته از پشتیبانی بسیار قوی برخوردار بوده و سابقه بسیار خوبی نیز دارد.

OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd

OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd جزو اپلیکیشن‌هایی است که مدت‌های زیادی در موضوع نقشه و مسیریابی فعالیت کرده و بسیاری از کاربران قبل از این اپلیکیشن‌هایی مانند ویز و …. منتشر شوند، از این برنامه استفاده کرده و در حال حاضر نیز با وجود مشکلاتی که استفاده این اپلیکیشن وجود دارد، از آن بهره می‌برند و مسیریابی‌های خود را با استفاده از این اپ اندرویدی انجام می‌دهند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌های OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd بپردازیم که امیدواریم مورد استفاده شما کاربران چرخان قرار بگیرد.

OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd

مشاهده نقشه کل دنیا با جزئیات در OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd

اولین ویژگی قابل ذکر برای این اپلیکیشن کیفیت و تفاوتی است که در نقشه آن وجود دارد و کاربران هر کشور می‌توانند با دانلود نقشه آن کشور به ریزترین جزییات موجود در آن منطقه دست پیدا کنند. چیزی که در بررسی ما مشاهده شد، کار تخصصی برنامه نویسان این اپلیکیشن بر روی جزییات نقشه کشورها بود که به صورت کاملا متفاوت و نو به آن پرداخته شده بود و حس واقعی نقشه خوانی را به نقشه خوان‌های حرفه‌ای می‌دهد.

برنامه نویسان مختلفی دست به کار شدند و طیف عظیمی از این برنامه‌ها را به بازار ارایه کردند. OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd یکی از این اپلیکیشن‌هاست که البته از پشتیبانی بسیار قوی برخوردار بوده و سابقه بسیار خوبی نیز دارد.

اطلاعاتی که از این بخش از اپلیکیشن می‌توان نام برد:

 

  • اطلاعات کامل از بزرگراه‌ها و آزادراه‌های تمامی کشورهای دنیا
  • نمایش مشخصات محل فعلی کاربر و هر آنچیزی که در مورد منطقه مورد نظر باید بداند
  • قابلیت ذخیره سازی اطلاعات مهم کاربر؛ به طور مثال شما می‌توانید برای مناطق مختلف اسامی دلخواه بگذارید و در زمانی که به آنها نیاز دارید از آنها بهره ببرید.
  • موارد مهم و اماکن ضروری اطراف خود را ببینید. همچنین برای دسترسی به آنها با توجه به مسیریابی‌های گذشته، بهترین مسیر را مشاهده کرده و در اسرع وقت به آن برسید
  • امکان مشاهده نقشه ماهواره‌ای با جزئی‌ترین امکانات و ویژگی‌هایی که هر کاربر نیاز دارد. طبق بررسی‌هایی که در مورد کشورهای مختلف انجام دادیم، به نظر می‌رسد تیم برنامه نویس این اپلیکیشن به خوبی به نقاط مختلف آن پرداخته‌اند و کامل‌ترین نقشه ماهواره‌ای را می‌توانید در اختیار داشته باشید
برنامه نویسان مختلفی دست به کار شدند و طیف عظیمی از این برنامه‌ها را به بازار ارایه کردند. OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd یکی از این اپلیکیشن‌هاست که البته از پشتیبانی بسیار قوی برخوردار بوده و سابقه بسیار خوبی نیز دارد.
جزئیات زیاد از نقشه شهرهای دنیا

مسیریابی حرفه‌ای OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd یکی از مسیریاب‌های بسیار کامل است که با استفاده از جی‌پی‌اس کار کرده و در صورتی که نقشه آفلاین آن را دانلود کرده باشید، به راحتی می‌توانید در کورترین نقاط نیز مسیریابی کرده و به مقاصد موردنظر مراجعه نمایید. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های این بخش اشاره می‌کنیم:

  • برخلاف بسیاری از مسیریاب‌های اندرویدی که صرفا با استفاده از اینترنت فعالیت می‌کنند و در صورتی که کاربر به اینترنت متصل نباشد، خدمات مسیریابی به وی ارایه نمی‌شود، در OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd بدون نیاز به اینترنت می‌توانید به مسیریابی بپردازید.
  • راهنمای صوتی انگلیسی این اپلیکیشن به صورت مرحله به مرحله در مسیر شما، راهنمای شما خواهد بود تا بتوانید بدون مشکل از این اپلیکیشن بهره ببرید. همچنین یکی از نکات حاشیه‌ای در مورد راهنمای صوتی اپلیکیشن، امکان استفاده به عنوان یک آموزش دهنده حرفه‌ای برای فارسی زبانان است.
  • نمایش لحظه ترافیک مسیرها یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن است که جزئی‌ترین مسائل ترافیک را در اختیار راننده قرار می‌دهد تا با انتخاب مسیر مناسب، مسیریابی بهتری را تجربه نماید.
  • یکی دیگر از نکات جالب در مسیریابی این اپ، که در گوگل این امکان وجود نداشته و صرفا در ویز این قابلیت وجود دارد، امکان تغییر و مسیریابی مجدد است که در صورت حرکت اشتباه راننده صورت می‌گیرد. به معنای دیگر اگر با یک مسیری که این اپلیکیشن به شما داده است در حال حرکت هستید و مسیری را به اشتباه رفتید، نگران نباشید چرا که بدون معطلی، مسیریابی مجدد توسط این اپ انجام می‌گیرد.
  • امکان جستجوی اماکن و مناطق مختلف با کوچکترین جزئیاتی که در اختیار دارید. شما اگر به کشوری سفر می‌کنید که با آن آشنایی ندارید فقط کافیست که نقشه اختصاصی آن کشور را در این اپ، دانلود کرده و سپس برای مراجعه به هر هتل، منطقه، رستوران و …. صرفا با جستجوی نام آن، مسیریابی کرده و به مقصد خود برسید.

برنامه نویسان مختلفی دست به کار شدند و طیف عظیمی از این برنامه‌ها را به بازار ارایه کردند. OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd یکی از این اپلیکیشن‌هاست که البته از پشتیبانی بسیار قوی برخوردار بوده و سابقه بسیار خوبی نیز دارد.

از دیگر مواردی که پیرامون OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd می‌توان گفت، مساله متن باز بودن آن است که کار را برای توسعه دهندگان آسان کرده و امکان اضافه کردن بسیاری از ویژگی‌ها را به آنها می‌دهد.

شما در این اپلیکیشن می‌توانید به صورت نامحدود نقشه کشورهای مختلف را دانلود کرده و به صورت روزانه آپدیت‌های جدید مربوط به هر کشور را دریافت نمایید و بدون نگرانی بابت کمبود این برنامه نسبت به سایر برنامه‌ها از قابلیت‌های موجود در این برنامه استفاده کنید.

OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd

از دیگر نکات قابل ذکر امکان دانلود مجزای اطلاعات کامل نقشه هر کشور و نقشه جاده‌هاست. به معنای دیگر اگر شما قصد سفر به کشوری را دارید که صرفا به نقشه جاده‌های آن نیاز دارید، لازم نیست که نقشه سنگین همه اطلاعات آن را دانلود کنید و صرفا با دانلود یک فایل کم حجم جاده‌ها، می‌توانید به مقصود خود برسید.

OFFLINE MOBILE MAPS & NAVIGATION OsmAnd

ضعف بزرگ: برای دسترسی به نقشه هر کشور علی‌الخصوص کشورمان ایران، می‌بایست یک فایل حدود 100 مگابایتی را دانلود کنید و البته با دانلود این فایل به یک نقشه بسیار کامل دسترسی پیدا می‌کنید ولی بهتر بود دسترسی به نقشه کشورها در حالت آنلاین، تسهیل میشد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا