Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خودروی تسلا مدل Y در اوایل سال 2020 تولید خواهد شد

مدیرعامل شرکت تسلا، ایلان ماسک در مارس سال 2017 در توییتر اعلام کرده بود که خودروی تسلا مدل Y در چند سال آینده تولید خواهد شد. در ماه ژوئن سال 2017 تیزری از این کراس‌اوور برقی منتشر شد و حال شاهد اعلام تاریخ تولید این دستگاه هستیم. در اوایل سال 2020 تولید خودروی تسلا مدل Y شروع خواهد شد

تاریخ تولید این دستگاه توسط ایلان ماسک اعلام شده است. در حالی‌که تاریخ تولید این دستگاه مشخص شده ولی این کمپانی در رابطه با محل تولید تسلا مدل Y هنوز تصمیم نگرفته است. ماسک اعلام کرده که احتمال معرفی این محصول در سه ماهه آینده وجود دارد. به نظر می‌رسد حداکثر تا پایان سال 2018 با خودروی تسلا مدل Y ملاقات خواهیم کرد.

از آن‌جایی‌که کارخانه فرمونت ظرفیت خالی برای تولید خودروی جدید ندارد، تسلا مدل Y در این کارخانه تولید نخواهد شد. ماسک اعلام کرده که تسلا مدل Y انقلابی در تولید خودرو ایجاد خواهد کرد.

در تاریخ 11 آوریل رویترز گزارشی را منتشر کرده بود که براساس آن تولید خودروی تسلا مدل Y در ماه نوامبر 2019 در کارخانه فرمونت در ایالت کالیفرنیا شروع می‌شود. این اطلاعات توسط دو منبع ناشناس در اختیار رویترز قرار گرفته بود. مدیرعامل تسلا با رد این گزارش اعلام کرد:

ما هیچ برنامه‌ای برای تولید تسلا مدل Y در سال آینده میلادی نداریم. می‌توان گفت تولید این خودرو در 24 ماه آینده، اوایل سال 2020 منطقی به نظر می‌رسد.

ایلان ماسک در جلسه مربوط به گزارش مالی سه ماهه سال 2018 شرکت تسلا در رابطه با میزان تولید تسلا مدل 3 اطلاعاتی را منتشر کرد. در ماه گذشته این شرکت موفق شده در هر هفته 2270 تسلا مدل 3 تولید کند که بسیار کمتر از 5000 دستگاه در هفته است.

خط تولید تسلا مدل ۳

شرکت تسلا برای دستیابی به گزارش مالی مثبت نیازمند تولید 5000 خودروی تسلا مدل 3 در هفته است. در پایان سه ماهه اول 2018 بیش از 450 هزار رزرو برای تسلا مدل 3 صورت گرفته که با توجه به حجم تولید کم آن نمی‌توان انتظار داشت که این کمپانی قادر به تحویل این تعداد خودرو باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.