Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خودروسازان چینی، تولیدات غیرخودرویی خود را به پکن آوردند

نمایشگاه پکن 2018 پتانسیل فراوانی دارد که فقط مربوط به خودرو نمی‌شود. بسیاری از ماشین سازان چینی مانند برندهای معتبر جهانی به سایر صنایع نیز ورود کرده‌اند و کالاهای دیگری را تولید می‌کنند. در این نمایشگاه برای کسانی که به تولیدات ملی خود افتخار می‌کنند لوازمی در نظر گرفته شده که می‌توانند با هزینه کم اقدام به خریداری آنها کنند.

NIO یک خودروساز چینی جدید است که در این نمایشگاه به‌ازای پرداخت 238 یوان امکان خرید محصولاتی مانند کیف، تلفن همراه و تیشرت را مهیا کرده است. جیلی یک فروشگاه تمام عیار را راه‌اندازی کرده است و همه‌چی از کت و شلوار تا چمدان را با مارک تجاری خود برای فروش قرار داده است. این روش می‌تواند در معروفیت جهانی جیلی موثر باشد. کمپانی وی چین کمی متفاوت عمل کرده و ساعت‌های ویژه خود را به نمایشگاه آورده است و آنها را از 600 تا 1500 یوان قیمت‌گذاری نموده.

هاوال که بعنوان فروش خودروهای ارزان قیمت فعالیت می‌کند محصولات پوشیدنی خود را با قیمت کم آماده عرضه نموده. کلاه و تیشرت این کمپانی از 20 تا 75 یوان قیمت دارند. ماکت خودروهای این شرکت با جزئیات واقعی و ابعاد کوچکتر طرفداران زیادی را به‌خود اختصاص داده‌اند. از دیگر خودروسازان که به فعالیت مشابه پرداخته‌اند می‌توان به بی‌وای‌دی، Singulato، Lynk & Co اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.