Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بهترین کانسپت‌های نمایشگاه پکن 2018 را بشناسید

به معرفی 10 خودروی مفهومی نمایشگاه پکن 2018 خوش آمدید. این نمایشگاه بسیار وسعت یافته و کانسپت‌های آن را می‌توان بی‌رقیب دانست. دانگ‌فنگ بهترین محصول کانسپت را معرفی نموده است اما خودروهایی هستند که پتانسیل بهترین بودن را دارند.

10. Changjiang EV. بجای جلوپنجره در این خودروی الکتریکی از یک صفحه‌نمایش بزرگ بهره گرفته شده که ظاهر خودرو را تا حد زیادی متفاوت ساخته است. این نوع طراحی شاید در جهان بی‌نظیر باشد و خودروسازان چین به‌جایی رسیده‌اند که طراحی‌های فوق‌العاده سری اولی را به‌نمایش بگذارند.

09. Kinetic H500. این خودروی نسبتا زیبا می‌تواند رقیب تسلا باشد. طراحی متفاوت این خودرو و نوارهای کشیده شده در بدنه، زیبایی آن را دوچندان کرده‌اند.

08. جیلی آیکون، یک کانسپت جدید از سهام‌دار مرسدس بنز است که طراحی تر و تمیز با ظاهر منحصربه‌فرد، بسیار مدرن طراحی شده است.

07. هونگکی کوپه یک کپی از نمونه جدید خودروهای مرسدس بنز است که می‌توانست کمی متفاوت‌تر طراحی شود اما ظاهر این کپی نیز به‌اندازه کافی زیبا است.

6. چریExeed. یک شاسی‌بلند جمع‌وجور با ظاهری عجیب اما زیباست. نورپردازی عالی در ظاهر این محصول بی‌تاثیر نبوده و بدنه عضلانی با بخش‌های پلاستیکی بسیار خوب تطبیق یافته‌اند.

05. گوانگژو Auto Enverge. دلیل اصلی قرار گرفتن این خودرو در لیست ما، درب‌های متفاوت است که شبیه به خودروهای مسابقه‌ای طراحی شده و هیچ کم‌وکاستی در آن دیده نمی‌شود.

04. BYD E-Seed رنگ فلزی این خودرو باعث زیبایی آن شده و هیچ شباهتی با محصولات فعلی بی‌وای‌دی ندارد اما ممکن است خودروهای این برند در آینده به ‌همین شکل باشند.

03. WEY-X. یک طراحی کلاسیک را نشان می‌دهد که بخش‌های مختلف آن را می‌توان الهام گرفته از خودروهای استون‌مارتین و DS دانست.

02. بجینگ OffSpace Suit. این خودرو براحتی می‌تواند در رده بهترین‌ها قرار بگیرد و طراحی آن فرهنگ چین را به‌نمایش می‌گذارد.

01. کوانتو K20. طراحی زیبا، ظریف، مدرن و هزاران صفت دیگر باعث شده این محصول برنده لیست ما شود. یک خودرو به‌تمام معنا الکتریکی که در ابعاد مزدا MX-5 طراحی شده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.