مکمل بنزین
گوناگونخبر

چه خودروهایی در نمایشگاه پکن به‌نمایش درآمدند؛ از دانگ فنگ تا چانگ فنگ! (بخش دوم)

به بخش دیگری از معرفی خودروهای نمایشگاه پکن خوش آمدید. تعدد خودروهای این نمایشگاه باعث شده تا آنها را بصورت اجمالی در چند مطلب به شما معرفی کنیم. در آینده با جزئیات بیشتری از این خودروها در خدمت شما خواهیم بود.

کانسپت Byton با رنگ سبز نتیجه همکاری این شرکت با گروه خودروسازی FAW، است که بنابر اعلام شرکت ساخت کارخانه نانجینگ در ماه اکتبر به پایان خواهد رسید و بعد از آن خودروهای این شرکت یکی بعد از دیگری عرضه خواهند شد.

Dongfeng با یک ماشین مسابقه‌ای قرمز بسیار جذاب توجه بینندگان پکن را به خود جذب کرد. نام این خودروی جذاب A60 است و جزئیات فنی آن مشخص نیست.

اسم خودروسازان چینی، بسیار به هم نزدیک شده و چانگ‌فنگ از یک محصول جدید با نام Leopaard CS3 BEV پرده برداشت. نسخه تولیدی این خودرو در اوایل سال 2019 با یک موتور 122 اسب بخاری در دسترس خواهد بود. خودروی اسپرت دیگری از این برند با نام Liebao CS9 از اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

جیپ 7 صندلی گرند کاماندر یکی دیگر از خودروهای این نمایشگاه بود که بزودی عرضه و ساخت آن از چین آغاز خواهد شد.

یک خودروی الکتریکی که نتیجه سرمایه گذاری مشترک بین Weltmeister و Isdera GmbH است توجهات زیادی را به‌خود جلب کرد که توانایی تولید 800 اسب بخار قدرت را دارد و تا 500 کیلومتر مسافت را با یکبار شارژ می‌تواند طی کند.

Aiways U5 یون، یک کانسپت الکتریکی SUV جدید تحت نام تجاری Aiways است. گفته می‌شود این خودرو با همین طراحی بر روی خط تولید قرار خواهد گرفت.

 

E-More نام یک کانسپت از صنایع خودروسازی گوانگژو است که از ماه اکتبر نمونه تولیدی آن در دسترس خواهد بود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا