مکمل بنزین
گوناگونخبر

بی‌ام‌و X7 در راه است!

X7 بعنوان بزرگترین عضو خانواده سری ایکس، به‌تازگی در حال تست مشاهده شده و گفته می‌شود تولید آن از اواخر سال 2018 آغاز خواهد شد و در نیمه اول سال 2019 به بازارهای مهمی همچون استرالیا عرضه می‌شود. SUV سوپرلوکس بی‌ام‌و با موتورهای دیزلی و بنزین عرضه خواهد شد و با بررسی شرایط بازار بعید نیست پلاگین هیبریدی نیز داشته باشد.

مدیر بخش ارتباطات بی‌ام‌و می‌گوید تقاضا برای این خودرو مانند سایر اعضای خانواده سری ایکس خواهد بود. بنظر می‌رسد فروش خودروهای شاسی‌بلند بزرگ سایز بسیار زیاد شده و بی‌ام‌و نیز تصمیم دارد در این بخش حضور یابد. X7 بعد از نسل جدید BMW X5 عرضه خواهد شد، که سطح بالایی از تکنولوژی را در خود جای داده و تجهیزات کاملی مانند سیستم تعلیق هوایی، سقف پانوراما، دو صفحه نمایش 12 اینچی و چراغ‌های لیزری در آن جای داده شده‌اند. بی‌ام‌و ابراز تمایل به کاهش قیمت محصولاتش را داشته است و می‌گوید قصد دارد، با کاهش قیمت خودروهایش بخش بیشتری از بازار را به‌خود اختصاص دهد.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا