Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شفر؛ سرمربی استقلال سوار برلیانس سایپا نمی‌شود!

یکی از تبعات گرانی دلار در کشورمان اثراتی است که این موضوع در قراردادهای خارجی شرکت‌های ایرانی می‌گذارد که از جمله این قراردادها می‌توان به قرارداد مربیان خارجی تیم‌های ایرانی اشاره کرد که با افزایش نرخ ارز، نگهداری آنها با مبالغ معمول فوتبال کشورمان امکان پذیر نیست. باشگاه‌های ایرانی نیز برای حفظ مربیان خود مجبور به اعطای امتیازاتی هستند تا بتوانند آنها را راضی به عقد قرارداد کنند.

به گزارش چرخان، طبق اخبار و گزارشات منتشر شده از باشگاه استقلال شنیده شده است که وینفرد شفر سرمربی آلمانی تبار این باشگاه با شرط و شروط‌های بسیار زیادی حاضر به امضای قرارداد با استقلال شده است که از جمله شرایطی که این مربی آلمانی نسبت به آن اصرار زیادی داشته است، شرط تعویض خودروی در اختیار بوده است.

برلیانس

وینفرد شفر که سال گذشته با قرارداد بسیار نازلی به استقلال آمد و با انواع و اقسام شرط و شروط‌های باشگاه ایرانی موافقت کرده بود، به دلیل موفقیت‌هایی که در فوتبال کشورمان داشته است تغییر موضع داده و به کلی دست بالا را گرفته است. شفر حاضر به استفاده از برلیانس سایپا نشده و به افتخاری مدیرعامل این باشگاه گفته است که می‌بایست خودروی تحت اختیار وی به یک مدل معتبر بین المللی تغییر پیدا کند.

طبق شنیده‌ها باشگاه استقلال نیز با این شرط موافقت کرده و به زودی یک خودروی گران قیمت خارجی در اختیار شفر قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.